//

iPhone 6 lekstroom?

iPhone 6 lekstroom? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 6 waar de accu snel van leeg loopt. S avonds is deze 30%, de andere morgen is de telefoon uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-16, 12:14
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard iPhone 6 lekstroom?

Hallo,

Ik heb een iPhone 6 waar de accu snel van leeg loopt. S avonds is deze 30%, de andere morgen is de telefoon uit zonder het toestel aan te raken.
Nu heb ik uiteraard de batterij vervangen, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Kan een iPhone lekstroom hebben oid? Of moet ik het probleem ergens anders zoeken dan in de batterij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-16, 18:22
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard

Heeft iemand een idee? We zijn nu 2 nieuwe batterijs verder en het probleem blijft zich voordoen.
  #3  
Oud 04-07-16, 20:18
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

gewoon een nieuwe originele batterij er in gezet ?

ook eens gewoon hele nacht aan de lader gelegd ?

van alles open staan in de nacht ? internet bluetooth Wi-Fi ? of alles uitgeschakeld ?
ook eens een nacht de iphone helemaal uitzetten meeste mensen schakelen nooit hun telefoon uit ....
  #4  
Oud 04-07-16, 20:57
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard

Nee geen originele nieuwe, tenminste ik ging er vanuit dat men allemaal pretendeert dat het originele zijn en dat niemand die echt verkoopt dan Apple alleen.

Ja wel een hele nacht aan de lader gehad. Telefoon schakelt weleens uit maar nooit geen nacht lang.......
  #5  
Oud 09-07-16, 17:05
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Woon je in Nederland, Marijn?
En zit je bij T-Mobile NL?
__________________
The blond girl who's interested in technology
  #6  
Oud 10-07-16, 09:01
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard

Ja woon in NL maar zit bij KPN.
  #7  
Oud 10-07-16, 13:33
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijn21 Bekijk bericht
Ja woon in NL maar zit bij KPN.
Ik weet niet of je in een stad woont, maar kan je heel even in Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Gesprekken en data 2G aanvinken 's avonds (wanneer je thuis bent, en Wi-Fi hebt)?

Bekijk dan de volgende ochtend of je nog steeds zoveel batterij verloren bent.

KPN en Vodafone gebruiken allebei voornamelijk band 20 (en in steden ook band 3, en soms 7). Als je net ergens woont waar er nog een zwak band 7-signaal is, en je iPhone probeert hiermee te verbinden, verlies je ontzettend veel batterijlading.

De iPhone 5 hier in België verliest ook snel batterijlading, omdat hij enkel met band 3 werkt. T-Mobile gebruikt momenteel enkel of toch voor 90% band 3, en zowel 3 als 7 kunnen moeilijk door gebouwen heen, maar zijn wel aanzienlijk sneller dan 20.

Indien dit niet werkt, kan je even onder Instellingen > Batterij kijken naar welke apps veel batterij verbruikten. Door twee keer op de homebutton te klikken kan je ook alle open apps sluiten.
Misschien zit er een app de hele tijd je locatie op te vragen, of is er een app met een bug die onnodig veel stroom verbruikt?

Laat je iets weten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.