//

Help, iphone synchroniseren met andere itunes

Help, iphone synchroniseren met andere itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben eens gaan zwemmen met mn iphoney. Ik heb toen een nieuwe iphone gekocht. Normaal synchroniseerde ik via icloud, dat heb ik met deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-16, 21:32
dabeer dabeer is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 1
Question Help, iphone synchroniseren met andere itunes

Ik ben eens gaan zwemmen met mn iphoney. Ik heb toen een nieuwe iphone gekocht.
Normaal synchroniseerde ik via icloud, dat heb ik met deze dus ook gedaan een half jaar geleden.

ik heb geen pc meer waarop ik de oudere iphones mee synchroniseerde. (ik heb dus een nieuwe pc).

Als ik in een nieuwe itunes wil synchroniseren dan verwijderd hij alles uit mijn telefoon...

ik wil heel graag muziek op mijn telefoon erbij zetten, ik heb er nu maar 33 nummers op staan en die heb ik wel gehoord nu...

Hoe zet ik muziek van mijn pc op mijn Iphone (6) zonder deze te moeten wissen?

Laatst gewijzigd door dabeer; 29-06-16 om 21:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-16, 07:56
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

In het kort: dat kan niet. Het minste werk is die 33 nummers ook op de nieuwe computer in iTunes te zetten. Let op: dat kan niet van je iPhone, je zult ze ergens anders vandaan moeten halen!
  #3  
Oud 30-06-16, 09:19
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik snap niet helemaal de vraag. Je wil de huidige muziek op je telefoon bewaren en nieuwe erbij kunnen zetten. Is dat het?
Dat zou je met bijvoorbeeld ifunbox kunnen kijken of je de huidige nummers er af kan kopieren. Daarna aan itunes hangen en de nummers in itunes zetten.
Daarna de telefoon aan itunes, leegmaken en de nummers plus nieuwe op de telefoon zetten.
In het ergste geval zal je even wat mp3 tags moeten gaan aanpassen, maar voor 33 nummers is dat niet echt heel veel werk.
  #4  
Oud 04-07-16, 01:39
caor caor is offline
• iOS 10.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 15
Standaard

Gebruik anders de app 'playtube' in de appstore om offline muziek te luisteren.
  #5  
Oud 05-07-16, 23:48
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Als je je nieuwe telefoon als nieuwe telefoon( dus zonder reservekopie terugzetten) hebt ingesteld zonder iTunes, krijg je deze melding ook.
Ik schrok ervan, maar toen ik synchroniseerde was ik niets kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari synchroniseren met andere devices iphoneEd iPhone algemeen 5 07-10-13 22:34
synchroniseren outlook adressen en agenda met andere windows computer JMC49 iPhone algemeen 4 03-01-13 20:00
Iphone synchroniseren met andere itunes bilbliotheek Appeleter iTunes 4 03-04-11 21:50
synchroniseren met andere itunesversie, telefoonnummers weg? mikesbox iTunes 0 30-01-09 23:30
Muziek: Synchroniseren met andere library Rosa Muziek, foto & video 2 24-11-07 11:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.