//

iPhone 6s vreemd probleem

iPhone 6s vreemd probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag wil m'n iphone 6s niet meer opladen. Heb al de lightning connector proberen schoon te maken met een tandenstoker. Ik denk dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-16, 20:10
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard iPhone 6s vreemd probleem

Sinds vandaag wil m'n iphone 6s niet meer opladen. Heb al de lightning connector proberen schoon te maken met een tandenstoker. Ik denk dat de connector zelf simpelweg stuk is, had al eerder dat ik m er vrij diep in moest drukken om op te laden.

Het gekke is, als ik m erin stop als die uit staat dan gaat het toestel aan en als die helemaal leeg is en ik m erin stop dat verdwijnt het lightning kabel icoon van het scherm en zie ik alleen een batterij. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Al gedaan:
  • Instellingen gereset
  • Harde reboot
  • Reboot
  • Schoonmaken lightning connector
  • Verschillende kabels en adapters geprobeerd

Thanks voor jullie bijdrage!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-16, 20:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Niet knoeien, niet prutsen. Claim garantie bij Apple. Elke iPhone 6s heeft nog Apple fabrieksgarantie.
  #3  
Oud 06-07-16, 21:48
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Niet knoeien, niet prutsen. Claim garantie bij Apple. Elke iPhone 6s heeft nog Apple fabrieksgarantie.
Thanks voor je reactie, het is vast goed bedoeld maar ik kan niet 4 tot 8 weken zonder telefoon zitten.
  #4  
Oud 06-07-16, 21:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je contact met AppleCare opneemt dan heb je binnen de drie (3) dagen een nieuwe iPhone. Drie dagen zonder foon kan niet levensbedreigend zijn.

Succes verder.
  #5  
Oud 06-07-16, 21:53
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je contact met AppleCare opneemt dan heb je binnen de drie (3) dagen een nieuwe iPhone. Drie dagen zonder foon kan niet levensbedreigend zijn.

Succes verder.
Dan ga ik ze morgen even bellen, als ik naar Den Haag ga zou inruilen bij de Apple Store of bij een Premium Reseller dichterbij ook een optie zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2016 om 23:24 ----------

Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de Genius bar in Den Haag voor morgen.
  #6  
Oud 07-07-16, 13:40
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Dan ga ik ze morgen even bellen, als ik naar Den Haag ga zou inruilen bij de Apple Store of bij een Premium Reseller dichterbij ook een optie zijn?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2016 om 23:24 ----------

Heb ondertussen een afspraak gemaakt bij de Genius bar in Den Haag voor morgen.
Als je het toestel wilt ruilen, kan dat alleen bij de officiële Apple Stores. Bij een Premium Reseller, zullen ze het toestel opsturen naar hun eigen reparateur of naar Apple.

Top dat je een afspraak gemaakt hebt! Laat even weten hoe het is afgelopen!
__________________
  #7  
Oud 07-07-16, 14:52
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ben geweest. Ze hebben het toestel helemaal uit elkaar gehaald, schoon gespoten, terug in elkaar gezet en me een nieuwe lader meegegeven (ongeveer een uurtje bezig geweest). Werkt weer uitmuntend (is nu aan het opladen) en is brandschoon.
  #8  
Oud 07-07-16, 15:10
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ben geweest. Ze hebben het toestel helemaal uit elkaar gehaald, schoon gespoten, terug in elkaar gezet en me een nieuwe lader meegegeven (ongeveer een uurtje bezig geweest). Werkt weer uitmuntend (is nu aan het opladen) en is brandschoon.
Nou dat is mooi om te horen! Succes ermee!
  #9  
Oud 01-08-16, 09:03
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Op dit moment zit ik met vakantie in italie en uitgerekend nu is m'n iPhone 6s ermee opgehouden. Dat wil zeggen hij loopt leeg. Volledig opgeladen, daarna de stekker eruit en in de nacht van 11 tot 7 uur gaat hij van 100 naar 10%. Alles staat uit, vliegtuigstaand aan. Rebooten en alles helpt niet. Ik heb niet de beschikking over een laptop op pc met iTunes hier.
Na m'n vakantie maar naar Apple, maar nu de vraag: ik heb de phone bij tmobile gehaald, maar moet ik perse daar naar toe voor garantie? Dan ben ik de telefoon weken kwijt.
Kan ik ook naar een Apple store en belangrijker, kan ik dan ook naar de Apple store in oberhausen want die is voor mij dichtbijzijnde.
  #10  
Oud 01-08-16, 09:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Topdude Bekijk bericht
Kan ik ook naar een Apple store en belangrijker, kan ik dan ook naar de Apple store in oberhausen want die is voor mij dichtbijzijnde.
Je kan nu zelfs naar een Apple Store in Italië gaan. Het eerste jaar garantie is de Apple fabrieksgarantie.
  #11  
Oud 01-08-16, 13:41
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

OK, Thanks. Helaas zit er te ver uit de buurt.
Ik ga vast een afspraak maken bij Apple oberhausen voor wanneer ik thuis ben.

Edit: dat afspraak maken blijkt lastiger dan gedacht. De iPad weet blijkbaar dat ik in italie zit en laat me niet kiezen voor oberhausen...
Bellen kan ik niet vanwege een telefoon die het niet volhoudt om de wachttijd uit te zitten.
Kapotte foon komt altijd ongelegen natuurlijk.
Nu wachten totdat ik thuis ben en dan pas een afspraak maken. Pfffff wat een gedoe

Laatst gewijzigd door Topdude; 01-08-16 om 16:34.
  #12  
Oud 18-08-16, 17:09
Topdude Topdude is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 83
Standaard

Even een update en afhandeling van het probleem.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de Apple store in oberhausen. Voor mij het makkelijkst bereikbaar. Daar ging wel een fors aantal dagen overheen. Blijkbaar erg druk.

Bij aankomst het probleem omschreven, de telefoon werd getest en er werd gekeken hoe mijn instellingen waren. Nu stond bijna alles uit, maar de medewerker constateerde direct dat de telefoon met procenten per minuut leegliep.
Aangezien de foon net zes maanden oud was werd hij omgeruild voor een nieuwe.

Prima afhandeling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemd probleem met bereik iPhone 4 jpgvisser iPhone algemeen 9 18-10-15 21:06
Vreemd audio probleem iPhone 4S t0n iPhone algemeen 21 04-10-13 10:17
iphone heeft een vreemd probleem. Levimenten iPhone algemeen 4 14-08-12 11:05
Vreemd probleem iphone 4 bartkoper iPhone algemeen 20 26-07-11 19:27
iPhone 1e gen.: Iphone 2g 3.1.3 jailbreak vreemd probleem bramr6 Unlock 1 06-02-11 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.