//

pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone

pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de standaard mail app op mijn iPhone wordt een pdf geopend als afbeelding. Hierdoor zie ik alleen maar de eerste pagina van een (pdf) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-16, 20:48
FJJansen FJJansen is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard pdf wordt in mail als afbeelding geopend op iPhone

In de standaard mail app op mijn iPhone wordt een pdf geopend als afbeelding. Hierdoor zie ik alleen maar de eerste pagina van een (pdf) document.
Wanneer ik deze afbeelding wat langer aanraak krijg ik de volgende opties: 'Bewaar afbeelding', 'Kopieer' en 'Annuleer'.
Ik zou verwachten dat ik een aantal apps zou krijgen waar ik uit kan kiezen om het bestand te openen, om af te drukken etc.
Kan iemand mij vertellen hoe ik pdf bestanden met bijvoorbeeld Acrobat reader kan openen vanuit de standaard mail app op mijn iPhone?
Ik heb een Gmail account en gebruik gewoon de standaard mail app van Apple. Ik heb het met alle pdf bestanden die ik via mail ontvang.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone mail wordt benoemd als PRIVE championnetje iPhone algemeen 1 05-01-11 15:19
Copy afbeelding uit pdf pterol iPad algemeen 6 23-08-10 12:29
bij aansluiten iphone wordt word geopend scveld iTunes 0 23-06-09 13:54
Afbeelding beller wordt niet weergegeven pncdejong iPhone algemeen 2 08-06-09 15:14
Installer wordt niet geopend manu_003 Archief 2 30-05-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.