//

iPhone EPP programma

iPhone EPP programma discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben van plan om mij een iPhone / Macbook aan te schaffen via het EPP programma van Apple. Heeft iemand hier ervaring mee? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-16, 20:33
BaeyensV BaeyensV is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 13
Standaard iPhone EPP programma

Hallo

Ik ben van plan om mij een iPhone / Macbook aan te schaffen via het EPP programma van Apple. Heeft iemand hier ervaring mee?

In de voorwaarden staat :

"Alle Apple producten zijn nieuwe of gereviseerde, door Apple gecertificeerde producten met een beperkte garantie. Alle producten van andere fabrikanten worden als zodanig (op “as is”-basis) geleverd door de Apple Store. Op deze producten kan een standaardgarantie van de andere fabrikant van toepassing zijn."

Betekent dit dat ik een tweedehandstoestel kan hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-16, 20:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaeyensV Bekijk bericht
Betekent dit dat ik een tweedehandstoestel kan hebben?
Vraag dat eens aan jouw werkgever. Het Apple Employee Purchase Program (EPP) is uitsluitend voor Apple medewerkers en gepensioneerde medewerkers.
  #3  
Oud 11-07-16, 20:59
BaeyensV BaeyensV is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Vraag dat eens aan jouw werkgever. Het Apple Employee Purchase Program (EPP) is uitsluitend voor Apple medewerkers en gepensioneerde medewerkers.
Timosha, ik ben geen Apple medewerker nog gepensioneerde medewerker. Onze werkgever verwijst ons door naar de voorwaarden van EPP, vandaar mijn vraag.
  #4  
Oud 11-07-16, 23:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het Apple Employee Purchase Program (EPP) is uitsluitend voor Apple medewerkers en gepensioneerde medewerkers.
De tekst op deze link suggereert dat het breder is dan dat ("deelnemende bedrijven"): Shopping Agreement - Apple for Business - Apple

The Employee Purchase Program ("Program") is a benefit provided by Apple Inc. (“Apple”) to current and retired employees, contractors, members and family members of participating companies, and other organizations.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!

Laatst gewijzigd door XIII; 11-07-16 om 23:48.
  #5  
Oud 12-07-16, 09:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
De tekst op deze link suggereert dat het breder is dan dat ("deelnemende bedrijven"):
Ik heb een paar jaar geleden via een vriend in Duitsland die bij Apple werkt een Mac Pro gekocht. Toen was het EPP toch écht alleen voor Apple medewerkers. Dan is dat programma ondertussen gewijzigd en is mijn persoonlijke ervaring met het EPP achterhaald. Sorry
  #6  
Oud 12-07-16, 10:50
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb een paar jaar geleden via een vriend in Duitsland die bij Apple werkt een Mac Pro gekocht.
Zat dat product gewoon in de retailverpakking of week het op enige manier af van wat je als consument bij Apple koopt?
  #7  
Oud 12-07-16, 10:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die Mac zat in een originele retailverpakking en werd geleverd zoals besteld (meer RAM, andere GPU, enz...). We zijn het ding trouwens gaan ophalen bij de Apple Store in Sulzbach.
  #8  
Oud 13-07-16, 10:24
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Als je werkgever betaalt....wat kan het jou dan schelen of het een nieuwe is of een gereviceerde? Mijn werkgever heeft me een bakstenen HP gegeven. Zou reuze blij worden van een gebruikte Apple.
  #9  
Oud 13-07-16, 12:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap74 Bekijk bericht
Als je werkgever betaalt....wat kan het jou dan schelen of het een nieuwe is of een gereviceerde? Mijn werkgever heeft me een bakstenen HP gegeven. Zou reuze blij worden van een gebruikte Apple.
Het hoeft niet zo te zijn dat je werkgever betaalt; het kan ook zijn dat je zelf moet betalen, maar via de deelname van je werkgever aan dat EPP programma korting krijgt op jouw aankoop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'iphone 4 reset programma' JorgeW iPhone algemeen 4 06-02-13 14:45
Programma's van 3G op de Iphone 4? Roel_tje iPhone Apps 4 19-08-10 01:09
Iphone programma's op PC zetten Jeronimo1975 iPhone algemeen 0 01-12-09 21:35
Iphone 3.0 programma's iceblue iPhone Apps 1 12-06-09 17:24
programma's installeren op iphone purse-o-nality Jailbreak apps en thema's 3 09-01-08 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.