//

Iphone 6 start opeens niet meer, doet niks

Iphone 6 start opeens niet meer, doet niks discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Mijn telefoon was in de oplader omdat ik ongeveer nog 40% had. Ik had de telefoon even eruit gehaald moest even wat checken, neergelegd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-16, 20:42
rosana1980 rosana1980 is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone 6 start opeens niet meer, doet niks

Hai,

Mijn telefoon was in de oplader omdat ik ongeveer nog 40% had. Ik had de telefoon even eruit gehaald moest even wat checken, neergelegd niet in de oplader. Ongeveer 5 min later wilde ik mijn telefoon in de oplader doen en gaat ie niet meer aan.
Doet echt niks meer, als ik de usb kabel in mijn macbook doet gebeurt er ook niks. Homeknop etc gedaan 10 sec, gebeurt helemaal niks.

Vorige week had ik wel paar dagen vreemd geluid volgens een mac winkel liep mijn telefoon vast. Medewerker deed alleen mijn telefoon aan en uit, en mijn telefoon deed het weer super. Ik ben bang dat mijn telefoon volledig vast loopt ofzo? Kan ik iets doen?? Kosten om zoiets te repareren is voor mij heeeeeeel erg kostbaar namelijk.

Dank,
Groeten Rosana
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone opeens op zwart scherm, doet niks meer. Yannick0903 iPhone algemeen 5 20-03-13 18:23
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 23:59
Iphone doet niks meer reset werkt niet Nickspie iPhone algemeen 14 23-02-10 14:02
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 14:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.