//

iphone 6 scherm vervangen tel doet niets meer is er ergens een zekering?

iphone 6 scherm vervangen tel doet niets meer is er ergens een zekering? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het scherm vervangen iphone 6 tijdens reparatie gekeken met open scherm of het scherm werkte.Hij starte op en toen heb ik hem weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-16, 23:53
bart kiewied bart kiewied is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 3
Standaard iphone 6 scherm vervangen tel doet niets meer is er ergens een zekering?

Ik heb het scherm vervangen iphone 6 tijdens reparatie gekeken met open scherm of het scherm werkte.Hij starte op en toen heb ik hem weer uit gezet.
vervolgens plaatje om de kabels af te schermen vast gezet scherm geplaatst echter toen ik hem weer wou aanzetten deed deze niets meer.
los gemaakt opnieuw alle stappen gedaan scherm opnieuw opgebouwd aangesloten en ....niets aan de lader gehangen ook niets.
telefoon doet niets meer (kortsluiting veroorzaakt?) geen idee iemand advies??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-16, 09:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

schroefjes op de goede plaats terug ?? hopelijk niet de lange op een plaats terug gezet waar korte in moeten dan heb je kans dat je je moederbord kapot gemaakt hebt ...

batterij los gemaakt voordat je je scherm er weer opzet ? eerst scherm vast daarna de batterij weer vast
  #3  
Oud 14-07-16, 20:10
bart kiewied bart kiewied is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 3
Standaard

trimix bedankt voor je snelle reactie.
meestal wordt er gezegt ...nee man alles goed in elkaar gezet maar het zou zomer kunnen
zijn dat me dat gebeurd is is er een manier om hier achter te komen?
ik was ook veel te gehaast bezig eigen schuld dikke bult erg man let je niet goed op en
daar ga je
  #4  
Oud 14-07-16, 21:25
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wat gebeurt er wanneer je het oude scherm weer terug plaatst, camera, oorspeaker etc. hoef je niet perse erop te zetten, gewoon voor de test of die met het oude scherm wel wat doet. Wel erop letten dat je de batterij als laatst aansluit, dus eerst het scherm.

Laatst gewijzigd door faire4u; 14-07-16 om 21:48.
  #5  
Oud 14-07-16, 22:24
bart kiewied bart kiewied is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 3
Standaard

had ik geprobeerd helaas niets
  #6  
Oud 15-07-16, 09:01
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

https://www.ifixit.com/Guide/iPhone+...lacement/29339

er zitten 3 maal 1.2 mm en 1 maal 1.7 mm en 1 maal 3.1 mm schroef in het zou zomaar eens kunnen dat je bv die 1.7 op de plaats van een 1,2 mm hebt terug gezet ?
en dan draai je dus de schroef door je moederbord heen ?
  #7  
Oud 15-07-16, 17:02
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Harde reset
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s reageert op niets meer, en heeft een zwart scherm TijnStukker iPhone algemeen 1 30-03-16 20:43
iPhone 4s doet niets meer behalve zwart scherm en Apple logo Vivina iPhone algemeen 3 23-09-13 11:41
Iphone 4 scherm vervangen, 4 weken later doet die niks meer vuurvos iPhone algemeen 8 11-01-13 17:36
Iphone doet helemaal niets meer,zwart scherm en herstel werkt niet DvandenHoek iPhone algemeen 3 03-12-11 11:13
iPhone doet niets meer, zwart scherm IssamRazza iPhone algemeen 13 27-06-10 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.