iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone verzekeren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/173786-iphone-verzekeren.html)

Maverick0205 15-07-16 23:59

iPhone verzekeren
 
Hallo

Voor de Belgiesche lezers.
Weet er iemand waar je u iPhone kan verzekeren?
Mss ook een woordje uitleg waar je moet op letten!!


Grten Eddy

belgiumiphone 16-07-16 00:05

1 tip: niet doen! Het zijn oplichters.

De beste verzekering is een stevige hoes, een screenprotector en goed zorg dragen voor je iphone.

Werner1963 16-07-16 01:06

Een oud bericht

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...cover-you.html

Scooter 16-07-16 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick0205 (Bericht 1023275)
Hallo

Voor de Belgiesche lezers.
Weet er iemand waar je u iPhone kan verzekeren?
Mss ook een woordje uitleg waar je moet op letten!!


Grten Eddy

Koop een goede hoesje de rest is geld verspilling

corne64 16-07-16 22:20

Indien je een goede inboedel verzekering hebt is een andere verzekering niet echt nodig volgens mij.
Ik heb laatst mijn iphne 6S laten vallen thuis binnen. Scherm en behuizing stuk. Kosten 449 euro. Gewoon vergoed door mijn verzekering.

Guest-20180925190238 17-07-16 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corne64 (Bericht 1023291)
Gewoon vergoed door mijn verzekering.

Ben eens benieuwd welke Belgische huisraad verzekering zoiets "gewoon" vergoedt.

Werner1963 17-07-16 10:50

Zowel in Nederland als België is vallen van je toestel pech :) in een gewone inboedelverzekering

Je moet een extra premie betalen wil je dit toch verzekeren

iPhoneAlot 17-07-16 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 1023306)
Zowel in Nederland als België is vallen van je toestel pech :) in een gewone inboedelverzekering

Je moet een extra premie betalen wil je dit toch verzekeren

Nee hoor, in en om huis dekt de inboedelverzekering gewoon de schade, minus uiteraard het eigen risico.

Werner1963 17-07-16 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1023316)
Nee hoor, in en om huis dekt de inboedelverzekering gewoon de schade, minus uiteraard het eigen risico.

Toch lees ik dit een Nederlandse verzekering :
Dekking inboedelverzekering
Veel mensen hebben een inboedelverzekering met (extra) uitgebreide verzekeringsvoorwaarden, deze verzekering biedt bijvoorbeeld dekking voor brand en diefstal wanneer de smartphone in de woning aanwezig is. Daarmee zijn vallen, stoten, of waterschade niet verzekerd. Toch zijn dit de meest voorkomende schades. Wanneer je deze schadegebeurtenissen verzekerd wilt hebben kun je een totaal (allrisk) verzekering afsluiten. Dit betekent een dekking voor “alle van buitenaf komende onheilen”, die ook buiten de woning van toepassing is. Kanttekening hierbij is dat vermissing of verlies niet altijd op deze meest uitgebreide verzekering gedekt is.


Ik merk wel dat in België niet veel maatschappijen dit wel verzekeren.
Dus een aparte verzekering is dan wel nodig of een goed hoesje tegen het vallen.

corne64 17-07-16 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 1023317)
Toch lees ik dit een Nederlandse verzekering :
Dekking inboedelverzekering
Veel mensen hebben een inboedelverzekering met (extra) uitgebreide verzekeringsvoorwaarden, deze verzekering biedt bijvoorbeeld dekking voor brand en diefstal wanneer de smartphone in de woning aanwezig is. Daarmee zijn vallen, stoten, of waterschade niet verzekerd. Toch zijn dit de meest voorkomende schades. Wanneer je deze schadegebeurtenissen verzekerd wilt hebben kun je een totaal (allrisk) verzekering afsluiten. Dit betekent een dekking voor “alle van buitenaf komende onheilen”, die ook buiten de woning van toepassing is. Kanttekening hierbij is dat vermissing of verlies niet altijd op deze meest uitgebreide verzekering gedekt is.


Ik merk wel dat in België niet veel maatschappijen dit wel verzekeren.
Dus een aparte verzekering is dan wel nodig of een goed hoesje tegen het vallen.

Voor een paar euro meer per maand zijn die andere gevallen ook gedekt. Zonder eigen risico.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.