//

Geen reactie bij aanraking scherm I phone 6

Geen reactie bij aanraking scherm I phone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Apple gebruikers ... Ik weet niet goed wat te doen . Mijn i phone is eens gevallenen en mijn scherm wat volledig gebarsten . ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-16, 15:38
sakaia sakaia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 4
Standaard Geen reactie bij aanraking scherm I phone 6

Hoi Apple gebruikers ...

Ik weet niet goed wat te doen . Mijn i phone is eens gevallenen en mijn scherm wat volledig gebarsten . Ik kon ook niets meer met hem doen . Nieuw scherm ( origineel apple ) laten zetten en hij deed het weer . Alleen erna begon hij vreemd te doen . Zoals , niet reageren of gewoon iets heel anders doen dan gevraagd . Of bij een tel gesprek blijft hij hangen , erger ik kan zelfs het gesprek niet afbreken . Heb al de fabriekinstellingen opnieuw ingesteld maar ook geen resultaat .Het vreemde is hij doet het niet altijd .. Nu twijfel ik of ik gooie hem de deur uit ;-) .. of ik zet nog eens een nieuw scherm of mischien een moederbord ? Hebben hier mensen suggsties ?

Laatst gewijzigd door sakaia; 20-07-16 om 17:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-16, 15:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sakaia Bekijk bericht
Nieuw scherm ( origineel apple ) laten zetten en hij deed het weer . Alleen na een paar weken begon hij vreem te doen .
Als Apple dat scherm vervangen heeft heb je garantie op de reparatie. Dus, terug naar Apple met dat toestel.
  #3  
Oud 20-07-16, 15:58
sakaia sakaia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 4
Standaard

Kan ik niet want toen ik hem pas een week had was die lichtjes gevallen en het schem was een beetje stuk . Heb spijtig genoeg laten vervangen in een winkel waar die klaar was op een uur . Bij de 2de maal , hierboven uitgelegd , hoe die er aan toe was bij apple binnen gebracht maar die wilden daar niet meer aankomen vermist er geen originele stukken van apple in zaten . Dus apple trekt zich terug . Ik wist dat niet anders had ik het de eerste keer al bij apple laten maken .
Trouwens is hier het scherm of iets anders het probleem ?
  #4  
Oud 20-07-16, 16:36
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sakaia Bekijk bericht
Kan ik niet want toen ik hem pas een week had was die lichtjes gevallen en het schem was een beetje stuk . Heb spijtig genoeg laten vervangen in een winkel waar die klaar was op een uur . Bij de 2de maal , hierboven uitgelegd , hoe die er aan toe was bij apple binnen gebracht maar die wilden daar niet meer aankomen vermist er geen originele stukken van apple in zaten . Dus apple trekt zich terug . Ik wist dat niet anders had ik het de eerste keer al bij apple laten maken .
Trouwens is hier het scherm of iets anders het probleem ?
Scherm is niet origineel dus je kan het al raden, scherm is hier het probleem.

Terug naar de winkel waar je hem gerepareerd hebt. Voortaan is het beter dat je Apple producten gewoon netjes bij Apple zelf laat repareren. Dat is het beste, anders kunnen zij het toestel niet meer innemen voor reparatie als iemand anders (zoals winkel) het toestel repareert. Elke reparatiewinkel behalve Apple gebruiken geen originele onderdelen. Kwaliteit is 99% Chinese kwaliteit en dat werkt soms heel goed maar in de meeste gevallen heel slecht.
__________________
  #5  
Oud 20-07-16, 16:51
sakaia sakaia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 4
Standaard

Oeps u heeft verkeerd begrepen of ik verkeerd geschreven . Dit is het 2de scherm en degelijk een origineel scherm van apple , laten maken bij een phone service center .Zo heeft hij mij toch gezegd . Maar ik stel mij meer de vraag of iemand gelijkaardige ervaringen heeft . Zou het het scherm zijn of de moederkaart ?
  #6  
Oud 20-07-16, 16:59
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sakaia Bekijk bericht
Oeps u heeft verkeerd begrepen of ik verkeerd geschreven . Dit is het 2de scherm en degelijk een origineel scherm van apple , laten maken bij een phone service center . Maar ik stel mij meer de vraag of iemand gelijkaardige ervaringen heeft . Zou het het scherm zijn of de moederkaart ?
Phone service center?

Als je bovenstaande bedoelt, ben je belazerd, want dat is geen officiële Apple Repair Center en zij kunnen geen originele display's monteren.

Vanaf hier kan ik niet zien wat nou het oorzaak is van al je problemen, maar het kan zowel het scherm zijn die van mindere kwaliteit is. Die kan voor problemen zorgen. Na een val kan ook het logicboard (moederbord) defect zijn.

Na de reparatie, kwamen de problemen meteen naar voren of pas later?
  #7  
Oud 20-07-16, 17:03
sakaia sakaia is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 4
Standaard

Als ik mij goed herinner .. niet lang erna ..
  #8  
Oud 24-07-16, 11:30
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Wil me er toch even mee bemoeien.

Mensen die roepen dat niemand behalve Apple originele schermen kan plaatsen praten toch gedeeltelijk onzin.

Ikzelf repareer deze gadgets ook , en kan wanneer het scherm gebarsten maar verder nog functioneert. Het originele lcd en Touch voorzien van nieuw glas en frame.

Schreeuw daarom niet direct. Dat alleen Apple originele schermen plaatst.


Maar in deze zal het toch inderdaad om een niet origineel exemplaar gaan .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s scherm reageert zonder aanraking CSW1990 iPhone algemeen 9 16-12-14 12:48
Iphone3gs uitvallen na aanraking links scherm Donronca iPhone algemeen 4 30-01-12 20:19
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 10:23
Scherm registreert aanraking maar start app niet altijd Kaysar iPhone Apps 8 28-02-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:34.