//

Reservekopie onmogelijk terug te zetten door te kleine harde schijf computer?

Reservekopie onmogelijk terug te zetten door te kleine harde schijf computer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen dat mijn home button stuk is. Ik heb dan een reservekopie gemaakt op mijn computer via iTunes en mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-16, 17:15
stijnrotthier stijnrotthier is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 7
Standaard Reservekopie onmogelijk terug te zetten door te kleine harde schijf computer?

Ik heb sinds een paar dagen dat mijn home button stuk is. Ik heb dan een reservekopie gemaakt op mijn computer via iTunes en mijn telefoon hersteld omdat Apple dit aanbeveel om te proberen.

Nu kan ik mijn reservekopie niet meer op de iPhone zetten omdat mijn computer een te kleine harde schijf heeft.

Ik heb dus een 128 gb SSD waarvan maar 96 GB gebruikt kan worden. De reservekopie alleen was al 44 GB en tijdens het terugzetten van een reservekopie, maakt de computer een tijdelijk bestand aan. Voor dat tijdelijk bestand heb ik dus te weinig ruimte.

Ik heb alle films en dergelijke verwijderd dus ik snap niet dat ik geen ruimte meer kan vrijmaken?

Iemand die hier ervaring mee heeft of weet hoe ik de reservekopie kan terugzetten?



Thanks!

Laatst gewijzigd door stijnrotthier; 07-08-16 om 17:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-16, 17:58
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

USB-stick? Losse HDD?
  #3  
Oud 07-08-16, 18:06
stijnrotthier stijnrotthier is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een losse HDD. Alle films en dergelijke staan nu daar op, niets meer op mijn computer. En ik denk ook niet dat je via een losse hdd een reservekopie via iTunes terug op de iPhone kan zetten?
  #4  
Oud 07-08-16, 22:41
TheMinionBeast TheMinionBeast is offline
 
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 7
Standaard

Ten eerste GEBRUIK nooit iTunes op Windows, ik ben er 7 Keer door naar de Apple Bar/AMac moeten gaan door mijn iPad aan de Windows 10 PC te koppelen (250 Euro)
Ook hebben ze me daar verteld dat Windows 25% van slagen heeft en Mac Book 85%
Als je een Back-up wil terug zetten kan je dat beter via De iDevice zelf doen
  #5  
Oud 07-08-16, 22:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheMinionBeast Bekijk bericht
Ook hebben ze me daar verteld dat Windows 25% van slagen heeft en Mac Book 85%
Tof! Ken je ook de percentages van de iMac, Mac Mini en Mac Pro?
  #6  
Oud 07-08-16, 22:49
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheMinionBeast Bekijk bericht
Ten eerste GEBRUIK nooit iTunes op Windows, ik ben er 7 Keer door naar de Apple Bar/AMac moeten gaan door mijn iPad aan de Windows 10 PC te koppelen (250 Euro)
Ook hebben ze me daar verteld dat Windows 25% van slagen heeft en Mac Book 85%
Als je een Back-up wil terug zetten kan je dat beter via De iDevice zelf doen
Wát een onzin! Ik doe altijd alle updates en back-ups via iTunes op Windows Pc's. iTunes is een weinig communicatief programma, maar doet wat het moet doen. Jouw ervaringen zijn dus niet zomaar te veralgemeniseren.
  #7  
Oud 09-08-16, 10:49
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Inderdaad volstrekte onzin om geen Windows te gebruiken hiermee. Werkt hier ook al jaren zonder problemen.
Een te kleine harddisk is wel een probleem.
Je hebt je iTunes library, en je iTunes data (oa Back-up files en ik dacht ook update files)
Je iTunes library kan je simpel op een andere disk zetten door in iTunes een andere locatie dan "mijn documenten" op te geven.

De iTunes data is een ander probleem. Die kan je niet zomaar op een andere plek zetten. Er is echter wel een oplossing voor, maar daar heb je wat Windows kennis voor nodig (en voor de z**kerts, dit werkt prima, ik heb er zelf tijden mee gedraaid)
Je kan binnen Windows een folder redirecten naar een andere plek met het SUBST commando.
In het kort (even zoeken, hier zijn prima beschrijvingen van)
- maak een folder aan op een andere disk
- Kopieer je data folder naar de andere disk
- rename je data folder naar .old
- start een command prompt als administrator
- maak met SUBST een redirect aan op de oude plek naar de nieuwe folder

Zoals ik schreef heb je daarmee je data naar een andere plek en niet meer op je (kleine ) ssd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 augustus 2016 om 10:01 ----------

O, vergeten. Je kan ook even een programma als cccleaner gebruiken om je harddisk op te schonen. Tijdelijke bestanden, prullenbak, iTunes update bestanden etc. Kunnen allemaal in een klap gevonden en verwijderd worden.
Let wel op dat je dan je iTunes Back-up bestanden niet aanvinkt om te verwijderen
  #8  
Oud 10-08-16, 21:59
TheMinionBeast TheMinionBeast is offline
 
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 7
Standaard

Nou, dan Will ik graag weten waarom bij mij, iTunes Restore en down/update nooit werkt! Via Windows
  #9  
Oud 10-08-16, 22:10
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

tja, het feit dat het bij jou niet werkt wil niet zeggen dat het nergens goed werkt.
  #10  
Oud 11-08-16, 11:19
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Windows Pc's hebben één ding gemeen en dat is dat ze allemaal verschillen. Sommige configuraties zijn wellicht wat minder gelukkig. Bij mij zit er meestal wel een kinkje in de kabel, maar uiteindelijk wel Eind goed Al goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie staat niet in iTunes maar wel op harde schijf Kriscros iTunes 0 14-04-13 00:17
app van externe harde schijf terug zetten op mijn iphone scooby9 iPhone Apps 2 21-08-12 15:54
opname filmpje naar harde schijf zetten tuscani38 iPhone algemeen 1 16-03-11 09:18
Mac OS X: Reservekopie op een ander computer zetten 020 iTunes 0 26-11-09 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.