iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   alle achtergrondactiviteit permanent uitzetten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174107-alle-achtergrondactiviteit-permanent-uitzetten.html)

toktok 07-08-16 18:51

alle achtergrondactiviteit permanent uitzetten?
 
hallo,

is het mogelijk om alle achtergrondactiviteit permanent uit te zetten?

hij mag niets uit zichzelf ondernemen zoals bv checken van netwerk, connecten met zendmasten / antennes, updaten, whatever. niets noppes nada.

eigenlijk dus airplane mode maar dan met de mogelijkheid te bellen en gebeld te worden?

dank u.

TheMinionBeast 07-08-16 21:45

Een optie Jailbreak je Apparaat, en installeer MyOwnDeviceRules Repo, deze zorgt ervoor dat je Een eigen soort modems kan maken, Zoals jij wil!

toktok 07-08-16 21:51

serieus?
thanks.
het gaat me er nl om dat ik niet elke paar seconden gezapped wordt door een hoge stralingspiek. ben een beetje electrosmog gevoelig nl. dumb phones zijn geen probleem maar de iphone blijft standaard om de paar seconden zappen om de een of andere reden. zelfs met alles disabled wat er maar te disablen valt.
welke jailbreak? is dat ook nog belangrijk?

Wally© 07-08-16 22:26

Vergeet die jailbreak maar...

Tenzij je nog snel downgrade naar 9.3.3 voor Apple het venster sluit...

En zo snel koken hersenen niet...:d

toktok 08-08-16 00:08

dankje.
ge-downgrade... heb nu 9.3.3

Guest-20180925190238 08-08-16 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toktok (Bericht 1024062)
...dumb phones zijn geen probleem...

Je geeft zelf de oplossing. Zet mobile data, Wi-Fi en Bluetooth uit. Dan heb je geen iPhone meer maar een (dumb) Phone. Blijf dan zoveel mogelijk weg uit de bewoonde wereld want in elk huis of gebouw staat ondertussen wel een Wi-Fi router. :rolleyes:

toktok 08-08-16 10:46

dank voor je bezorgdheid en woonadvies maar ik vroeg alleen om technisch advies.

Guest-20180925190238 08-08-16 10:49

Citaat:

staat allemaal al uit zoals ik al liet weten maar toch vindt de iphone het blijkbaar noodzakelijk om elke paar seconden iets te checken oid
Hoe heb je dat gemeten? Met welke technische middelen of meetapparatuur?

toktok 08-08-16 13:10

met een hoogfrequente stralingsmeter.
om de 5 a 15 seconden zendt of ontvangt hij iets waardoor er een enorme piek ontstaat van een seconde of 1 a 3.

TouchMe 08-08-16 16:15

Even uit pure nieuwsgierigheid.....waarom dan toch een iPhone i.p.v een (dumb) Phone?

toktok 08-08-16 16:23

oude dumb phone aan vervanging toe.
een wat oudere iphone gekregen.

ik was in de veronderstelling dat wanneer je alles zoveel mogelijk disabled hij zich als een dumb phone zou gedragen met als voordeel betere hardware met name de microfoon en luidsprekers zodat speaker call beter werkt (meer afstand) en optioneel wanneer echt nodig wat dingen tijdelijk aanzetten zodat ik bv mail kan checken oid

dat lijkt tot dusver stock niet mogelijk, kijk nog even wat een jailbreak kan bieden, als dat het ongevraagde zappen ook niet kan stoppen zal het er wel op eindigen dat ik een nieuwe dumb phone koop.

Guest-20180925190238 08-08-16 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toktok (Bericht 1024079)
....kijk nog even wat een jailbreak kan bieden

Een jailbreak gaat absoluut niets bieden want er bestaat geen jailbreak voor een iPhone 4S met iOS 9.3.3 (of 9.3.2 en 9.3.4).

Als mobiele data, Wi-Fi en Bluetooth uitstaan doet de iPhone af en toe "GSM handshaking" met de GSM base cell. Maar dat doet een "dumb mobile phone" ook. En daar wordt écht geen "enorme" veldsterkte voor geproduceerd.

Wally© 08-08-16 19:44

Juist...my mistake...

4S is geen 64bit device...

toktok 09-08-16 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1024080)
Een jailbreak gaat absoluut niets bieden want er bestaat geen jailbreak voor een iPhone 4S met iOS 9.3.3 (of 9.3.2 en 9.3.4).

Als mobiele data, Wi-Fi en Bluetooth uitstaan doet de iPhone af en toe "GSM handshaking" met de GSM base cell. Maar dat doet een "dumb mobile phone" ook. En daar wordt écht geen "enorme" veldsterkte voor geproduceerd.

ben ik inmiddels ook achter :)

ik heb nu echt alles wat uit kan uitgezet / disabled. blijkbaar viel er nog meer te disablen dan ik voorheen dacht. de gsm handshake piek meet ik idd nog en die is idd vele malen minder sterk en vele malen minder frequent dan al dat gemiep van de standaardinstellingen.

thanks.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.