Airport express verbindingsproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden. Voorheen werkte de audio voor de airport express op mijn configuratie perfect. Bekabeld aangesloten, nooit problemen. Na een update was ik zelfs blij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airport express verbindingsproblemen
Hallo forumleden. Voorheen werkte de audio voor de airport express op mijn configuratie perfect. Bekabeld aangesloten, nooit problemen. Na een update was ik zelfs blij dat het geluid van YouTube gewoon doorging als ik de YouTube app naar de achtergrond verwees. Voorheen was dat niet zo. De IPhone en de IPad schakelt om de zoveel liedjes weer terug naar het geluidskanaal van de gebruikte bron. De verbinding met airport express word dan verbroken. Wie kan me helpen met dit probleem.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airport express | Freeltd | Wi-Fi | 27 | 14-10-14 11:43 |
Airport express | Hans Nuenen | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-01-13 15:50 |
Muziek: Airport express | astramen | Muziek, foto & video | 7 | 11-10-11 09:54 |
airport express of appel tv | played | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-03-11 23:49 |
Airport express | astramen | iPhone algemeen | 0 | 02-09-10 18:13 |
|
|