Mijn foto's zijn niet meegegaan naar nieuwe telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van een Iphone 4s naar een Iphone5se gegaan. Ik heb een backup gemaakt via Icloud. Nu blijken mijn foto's niet mee verhuisd. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn foto's zijn niet meegegaan naar nieuwe telefoon
Ik ben van een Iphone 4s naar een Iphone5se gegaan. Ik heb een backup gemaakt via Icloud. Nu blijken mijn foto's niet mee verhuisd. Ze staan nog op de oude Iphone maar daar zit geen werkende simcard meer in.
Hoe kan ik deze foto's van mijn telefoon halen? Bij het aansluiten op de computer wordt de telefoon niet herkend. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCloud Photo Library inschakelen en foto's uploaden. Dan komen ze vanzelf op het andere toestel aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone | BerendVdb | iPhone algemeen | 0 | 29-04-15 20:26 |
Foto: Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg' | DorineK | Muziek, foto & video | 2 | 06-10-14 03:47 |
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? | TheMelodyLadyx | iPhone algemeen | 4 | 01-07-13 03:13 |
Windows: Bibliotheek overgezet naar nieuwe computer : beoordelingen zijn niet meegegaan | SL500 | iTunes | 0 | 01-05-13 22:06 |
Waar zijn mijn nieuwe foto's??? | jandenh | Archief | 3 | 20-07-09 17:32 |
|
|