//

iPhone 6S rotslecht gerepareerd

iPhone 6S rotslecht gerepareerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Aangezien het touchscreen van de iPhone 6S van een vriendin gebarsten was heeft ze dit laten maken (bij 'Seasons' in Knokke/België). Ze heeft hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-16, 17:22
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard iPhone 6S rotslecht gerepareerd

Hi,
Aangezien het touchscreen van de iPhone 6S van een vriendin gebarsten was heeft ze dit laten maken (bij 'Seasons' in Knokke/België). Ze heeft hier €239 (!) voor moeten betalen en nu blijkt dat 3D-touch niet meer werkt, en ze omschrijft de overige problemen als 'het scherm stopt soms met werken' en 'sommige letters werken niet meer goed'. Is er enige mogelijkheid dat als ze naar een Apple Store winkel gaat met de factuur van de herstelling dat haar telefoon kosteloos gerepareerd/vervangen kan worden? Voor zo'n reusachtige prijs mag zo'n scherm naar mijn mening wel perfect gemaakt worden, niet?
Ik hoor graag jullie suggesties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-16, 17:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipotdje Bekijk bericht
Is er enige mogelijkheid dat als ze naar een Apple Store winkel gaat met de factuur van de herstelling dat haar telefoon kosteloos gerepareerd/vervangen kan worden?
Die mogelijkheid is er niet. Als niet-geauthoriseerde derden aan het toestel geknoeid en geprutst hebben doet Apple niet meer mee. Ergo, geen garantie en geen gratis herstel/ruil.

Citaat:
Voor zo'n reusachtige prijs mag zo'n scherm naar mijn mening wel perfect gemaakt worden, niet?
Klopt! En voor die reusachtige prijs zou Apple het ook gedaan hebben (met garantie).
  #3  
Oud 19-08-16, 19:33
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zou toch gewoon teruggaan naar het reparatiebedrijf? Waarom nu bij Apple aankloppen terwijl het toestel ergens anders ter reparatie is aangeboden? Dan zou je vriendin veel centen besparen. Bij het reparatiebedrijf heb je tenminste nog garantie.

En zoals @timosha al hierboven netjes meldt, Apple kan helaas niets meer voor je betekenen, of ze moeten heel coulant zijn..
__________________
  #4  
Oud 19-08-16, 20:19
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Zou toch gewoon teruggaan naar het reparatiebedrijf? Waarom nu bij Apple aankloppen terwijl het toestel ergens anders ter reparatie is aangeboden? Dan zou je vriendin veel centen besparen. Bij het reparatiebedrijf heb je tenminste nog garantie.

En zoals @timosha al hierboven netjes meldt, Apple kan helaas niets meer voor je betekenen, of ze moeten heel coulant zijn..
Ik weet het, ik had het haar afgeraden maar aangezien de dichtstbijzijnde Apple Reseller te ver weg was heeft ze voor deze optie gekozen... Ik wou zeker weten dat Apple niks kon betekenen want ze zou liever van die winkel wegblijven. Ze hebben gebeld vandaag en ze zou hem opnieuw mogen binnendoen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s gerepareerd met niet origineel onderdeel Ricard00 iPhone algemeen 5 15-01-13 15:02
Gestolen iPhone gerepareerd Sjef iPhone algemeen 4 29-11-11 15:13
Zo..... mijn Iphone wordt gerepareerd !!!!! Michael_D iPhone accessoires en onderdelen 1 19-10-11 13:08
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! SaraSara iPhone algemeen 8 26-04-10 22:30
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? Berrie iPhone algemeen 10 29-10-09 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.