iPhone 6S rotslecht gerepareerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Aangezien het touchscreen van de iPhone 6S van een vriendin gebarsten was heeft ze dit laten maken (bij 'Seasons' in Knokke/België). Ze heeft hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6S rotslecht gerepareerd
Hi,
Aangezien het touchscreen van de iPhone 6S van een vriendin gebarsten was heeft ze dit laten maken (bij 'Seasons' in Knokke/België). Ze heeft hier €239 (!) voor moeten betalen en nu blijkt dat 3D-touch niet meer werkt, en ze omschrijft de overige problemen als 'het scherm stopt soms met werken' en 'sommige letters werken niet meer goed'. Is er enige mogelijkheid dat als ze naar een Apple Store winkel gaat met de factuur van de herstelling dat haar telefoon kosteloos gerepareerd/vervangen kan worden? Voor zo'n reusachtige prijs mag zo'n scherm naar mijn mening wel perfect gemaakt worden, niet? Ik hoor graag jullie suggesties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zou toch gewoon teruggaan naar het reparatiebedrijf? Waarom nu bij Apple aankloppen terwijl het toestel ergens anders ter reparatie is aangeboden? Dan zou je vriendin veel centen besparen. Bij het reparatiebedrijf heb je tenminste nog garantie.
En zoals @timosha al hierboven netjes meldt, Apple kan helaas niets meer voor je betekenen, of ze moeten heel coulant zijn..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s gerepareerd met niet origineel onderdeel | Ricard00 | iPhone algemeen | 5 | 15-01-13 15:02 |
Gestolen iPhone gerepareerd | Sjef | iPhone algemeen | 4 | 29-11-11 15:13 |
Zo..... mijn Iphone wordt gerepareerd !!!!! | Michael_D | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 19-10-11 13:08 |
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! | SaraSara | iPhone algemeen | 8 | 26-04-10 22:30 |
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? | Berrie | iPhone algemeen | 10 | 29-10-09 17:58 |
|
|