//

bij USB-connectie van IPhone aan laptop kan ik de map van mijn GSM niet meer openen

bij USB-connectie van IPhone aan laptop kan ik de map van mijn GSM niet meer openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn IPhone 5s met een USB-kabel verbindt met mijn laptop (Sony VAIO) hoor ik het connectie geluid, maar als ik de map van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-16, 16:28
gerdadewit gerdadewit is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 6
Standaard bij USB-connectie van IPhone aan laptop kan ik de map van mijn GSM niet meer openen

Als ik mijn IPhone 5s met een USB-kabel verbindt met mijn laptop (Sony VAIO) hoor ik het connectie geluid, maar als ik de map van Apple open krijg ik volgende foutmelding "het apparaat werkt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken"

Met I tunes synct mijn IPhone wél!

Wie kan mij helpen?

Laatst gewijzigd door gerdadewit; 21-08-16 om 16:31. Reden: onvolledig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-16, 16:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan in principe alleen als er foto's op de iPhone staan. In dat geval kan je de directory /DCIM/100APPLE/ openen. Staan er foto's op de iPhone?
  #3  
Oud 21-08-16, 17:40
gerdadewit gerdadewit is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 6
Standaard

Ja er staan veel foto's op mijn IPhone die ik op mijn laptop wil bewaren maar die map heet bij mij 116APPLE en niet 100APPLR en gaat niet open.
Wat kan ik doen?
  #4  
Oud 21-08-16, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerdadewit Bekijk bericht
Wat kan ik doen?
Mijn Windows-kennis is niet meer up to date. Hier zal een Windows-deskundoloog aan te pas moeten komen.

Geef nog even aan welke versie van iOS, Windows en iTunes er gebruikt wordt. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone MartienV Muziek, foto & video 1 11-08-14 00:36
Windows: Kan Itunes niet van mijn windows laptop verwijderen. GerritClaes iTunes 3 19-07-13 11:46
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 Sifco iPhone algemeen 2 12-10-12 14:28
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone marijke30 iPhone algemeen 6 19-06-12 22:36
Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone RvRG iPhone algemeen 7 15-02-12 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.