//

IOS Applicaties staan op wachten en niet meer bruikbaar

IOS Applicaties staan op wachten en niet meer bruikbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik doe mee aan het IOS 10 beta programma. Heb een upgrade gedaan naar Beta 6. Toen ik de upgrade startte, had ik te weinig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-08-16, 22:22
WTFoX WTFoX is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard IOS Applicaties staan op wachten en niet meer bruikbaar

Ik doe mee aan het IOS 10 beta programma. Heb een upgrade gedaan naar Beta 6. Toen ik de upgrade startte, had ik te weinig ruimte op mijn iPhone. IOS geeft dan een suggestie om applications tijdelijk te verwijderen en na de upgrade weer terug te zetten. Dit gaat niet goed. De apps die teruggezet zouden moeten worden, blijven nu na de upgrade op wachten staan en greyed out. Ik kan de apps niet opnieuw downloaden en ook niet verwijderen. Deze apps zijn dus onbruikbaar geworden. Iemand een idee hoe op te lossen? Instellingen resetten werkt niet, via iTunes werkt het niet, etc etc. Laatste redmiddel is een full reset to factory defaults (maar daar zit ik niet op te wachten).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Externe accu niet meer bruikbaar na update iOS 7.0.2 bij iPhone 5 zegers iPhone algemeen 8 29-09-13 21:33
Is Ios7 voor iPhone 4S bruikbaar of beter nog wachten walibieke iPhone algemeen 6 20-09-13 16:58
iPhone 3G bijna niet meer bruikbaar dinky2 iPhone algemeen 6 25-04-11 12:51
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. Cesc iTunes 5 11-10-10 10:40
iPhone: JAILBREAK vraag: Blijven applicaties bruikbaar. area08.rst Jailbreak 1 15-08-10 16:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.