//

Niet te weren spam

Niet te weren spam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een KPN mailaccount en haal mail op op mijn desktop en met mijn IPhone 6. Op mijn desktop wordt alle spam gefilterd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-16, 16:04
GbE GbE is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard Niet te weren spam

Ik heb een KPN mailaccount en haal mail op op mijn desktop en met mijn IPhone 6.

Op mijn desktop wordt alle spam gefilterd en zie ik niet.

Op mijn IPhone kwam nooit geen spam binnen maar helaas de laatste maanden wel.

Ik probeer dit op twee manieren te weren maar het lijkt of niets helpt. Graag advies van jullie.

Manier 1:
In de mailbox kies ik voor wijzig, selecteer de spam, vervolgens verplaats, spam (de mail wordt van de inbox naar de spambox verplaatst

Manier 2:
Ik open de mail, vervolgens het veld Van en kies voor "Maak een nieuw contact" en gereed.
Dan ga ik naar instellingen en telefoon, geblokkeerd. Ik kies voor voeg toe en kies uit de contacten het net toegevoegde contact (de spam).
Als laatste verwijder ik uit de contacten het spam contact.

Ik krijg het idee dat wat ik ook doe de spam niet afneemt. Is er een manier om net als bij mijn desktop geen spam meer te ontvangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-16, 23:19
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Ik heb vraagtekens bij methode 2.
Ik verwijder spam alrijd zo snel mogelijk, zonder andere stappen, zoals openen, in contacten zetten, enz.

Maar ik heb nog een methode '3' en Misschien werkt die ook voor een KPN-account.

Daartoe ga ik naar mijn ziggo-webmail (in de browser dus) en daar kan ik anti-spam opdrachten geven: op bijv. (deel van de) naam; op (deel van het) onderwerp; enz. Combinaties zijn ook mogeijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spam? 01420 iPad algemeen 1 12-06-16 19:54
Spam Luistervinkje iPhone algemeen 3 13-12-15 01:27
spam of ?? LUTSROG iPhone algemeen 2 18-09-10 10:01
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) Probe iPhone Apps 5 04-03-08 09:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.