iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   oude apple id deleten ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174221-oude-apple-id-deleten.html)

Frankieboy 29-08-16 18:08

oude apple id deleten ?
 
Na aankoop van een nieuwe iPhone SE nieuwe apple id aangemaakt ( op verzoek van het installatieprogramma, oude gebruikte niet meer gangbaar apple emailadres, en moest derhalve gewisseld worden)
Daarna blijft bijv bij mails etc steeds meer weer de oude apple id opduiken met wachtwoord vraag. Dit oude wachtwoord invullen heeft geen zin, want is niet meer in gebruik. Ik heb al vanalles geprobeerd om de oude apple id te wissen, maar tot nu toe vergeefs. Ik ben woonachtig op een eilandje in Spanje, en kan hierdoor ook niet terecht bij de Ned apple helpdesk, want zij accepteren geen buitenlandse telefoonnummers ( spreek vrij goed Spaans, maar niet goed genoeg voor het oplossen van computerproblemen in het Spaans ) mailen naar Apple gaat sinds kort niet meer, zij koppelen direkt mijn ip nummer met een Spaanse helpdesk. Bij de Amerikanen kan het er niet in dat wij in Europa in een ander land kunnen wonen, maar de taal van ons geboorteland spreken..

iPhoneAlot 29-08-16 19:02

Dit is met afstand de vindingrijkste bullshit die ik in jaren heb gelezen. Complimenten!

Frankieboy 29-08-16 19:16

tja, voor jou " bullshit ", maar oplossingen..?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:45 ----------

Ik heb net gecheckt, het probleem doet zich nu enkel nog voort bij mijn iPad 4 ( op de Mac en de iPhone SE is het opgelost ); bij ieder bericht/foto die verstuurd wordt komt de oude apple id tevoorschijn, met de wachtwoordvraag. Op diverse manieren geprobeerd de oude apple id te deleten, maar lukt niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:46 ----------

Trouwens op de iPad worden de mails niet ververst, is hier een verband !?

Scooter 30-08-16 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy (Bericht 1024485)
tja, voor jou " bullshit ", maar oplossingen..?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:45 ----------

Ik heb net gecheckt, het probleem doet zich nu enkel nog voort bij mijn iPad 4 ( op de Mac en de iPhone SE is het opgelost ); bij ieder bericht/foto die verstuurd wordt komt de oude apple id tevoorschijn, met de wachtwoordvraag. Op diverse manieren geprobeerd de oude apple id te deleten, maar lukt niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:46 ----------

Trouwens op de iPad worden de mails niet ververst, is hier een verband !?

Misschien iets dom maar heb je al je toestellen uitgesnikt of gedeleted bij verwijderen van je account via iCloud? ik weet niet of dit iets te maken heeft met je probleem hé maar kan gen kwaad om eens met je oude gegevens in te loggen op de website iCloud.com?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.