//

oude apple id deleten ?

oude apple id deleten ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na aankoop van een nieuwe iPhone SE nieuwe apple id aangemaakt ( op verzoek van het installatieprogramma, oude gebruikte niet meer gangbaar apple emailadres, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-16, 19:08
Frankieboy Frankieboy is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Isla Fuerteventura
Berichten: 6
Standaard oude apple id deleten ?

Na aankoop van een nieuwe iPhone SE nieuwe apple id aangemaakt ( op verzoek van het installatieprogramma, oude gebruikte niet meer gangbaar apple emailadres, en moest derhalve gewisseld worden)
Daarna blijft bijv bij mails etc steeds meer weer de oude apple id opduiken met wachtwoord vraag. Dit oude wachtwoord invullen heeft geen zin, want is niet meer in gebruik. Ik heb al vanalles geprobeerd om de oude apple id te wissen, maar tot nu toe vergeefs. Ik ben woonachtig op een eilandje in Spanje, en kan hierdoor ook niet terecht bij de Ned apple helpdesk, want zij accepteren geen buitenlandse telefoonnummers ( spreek vrij goed Spaans, maar niet goed genoeg voor het oplossen van computerproblemen in het Spaans ) mailen naar Apple gaat sinds kort niet meer, zij koppelen direkt mijn ip nummer met een Spaanse helpdesk. Bij de Amerikanen kan het er niet in dat wij in Europa in een ander land kunnen wonen, maar de taal van ons geboorteland spreken..

Laatst gewijzigd door Frankieboy; 29-08-16 om 20:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-16, 20:02
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Dit is met afstand de vindingrijkste bullshit die ik in jaren heb gelezen. Complimenten!
  #3  
Oud 29-08-16, 20:16
Frankieboy Frankieboy is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Isla Fuerteventura
Berichten: 6
Standaard

tja, voor jou " bullshit ", maar oplossingen..?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:45 ----------

Ik heb net gecheckt, het probleem doet zich nu enkel nog voort bij mijn iPad 4 ( op de Mac en de iPhone SE is het opgelost ); bij ieder bericht/foto die verstuurd wordt komt de oude apple id tevoorschijn, met de wachtwoordvraag. Op diverse manieren geprobeerd de oude apple id te deleten, maar lukt niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:46 ----------

Trouwens op de iPad worden de mails niet ververst, is hier een verband !?
  #4  
Oud 30-08-16, 13:47
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk bericht
tja, voor jou " bullshit ", maar oplossingen..?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:45 ----------

Ik heb net gecheckt, het probleem doet zich nu enkel nog voort bij mijn iPad 4 ( op de Mac en de iPhone SE is het opgelost ); bij ieder bericht/foto die verstuurd wordt komt de oude apple id tevoorschijn, met de wachtwoordvraag. Op diverse manieren geprobeerd de oude apple id te deleten, maar lukt niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2016 om 18:46 ----------

Trouwens op de iPad worden de mails niet ververst, is hier een verband !?
Misschien iets dom maar heb je al je toestellen uitgesnikt of gedeleted bij verwijderen van je account via iCloud? ik weet niet of dit iets te maken heeft met je probleem hé maar kan gen kwaad om eens met je oude gegevens in te loggen op de website iCloud.com?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren

Labels
oude apple id deleten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oude Apple ID account op iPad Michiel1985 iPad algemeen 4 08-07-16 16:16
apple's oude oordopjes Lucasvn iPhone algemeen 2 28-11-14 23:30
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account ferrywalter iPhone algemeen 1 17-07-13 19:18
oude apple ID actief na update??!! liesbethvw iPhone algemeen 0 22-09-12 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.