//

Iphone 5 software update error 6 - update log toegevoegd

Iphone 5 software update error 6 - update log toegevoegd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Ik heb hier een iPhone 5 die in het verleden wat waterschade heeft opgelopen. Accu is vervangen, scherm is paar keer vervangen maar deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-16, 23:56
MrK's schermafbeelding
MrK MrK is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 5 software update error 6 - update log toegevoegd

Heren,

Ik heb hier een iPhone 5 die in het verleden wat waterschade heeft opgelopen. Accu is vervangen, scherm is paar keer vervangen maar deed het de laatste tijd goed. Vrijdagmiddag crash de telefoon ineens en wil niet meer starten + "aansluiten op iTunes" logo
Wanneer ik hem aansluit zegt iTunes dat de telefoon een probleem heeft en bijgewerkt dan wel hersteld dient te worden.

Wanneer ik voor Bijwerken kies (ik wil immers het liefst alle data op de telefoon behouden) probeert iTunes IOS 9.3.5 te installeren maar elke keer resulteert dit in Error 6.
Ik heb alle mogelijke behandelingen voor dit probleem al geprobeerd (internettoegang, toegang tot de Apple servers, firewall/anti-virus uitgeschakeld, DNS reset, meerdere computers/macbooks geprobeerd, enz enz) maar niks helpt.

via de volgende link zijn de update logs te vinden waar het probleem naar voren komt:

http://www.filedropper.com/iphoneupdater16

is hieruit af te leiden of dit een software probleem of een hardware probleem is?

Alvast dank,
__________________
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rode update badge blijft staan na software update 8.1.1 saapke iPhone algemeen 5 03-12-14 12:37
iPhone 5 software update. hari050 iPhone algemeen 14 20-03-14 08:49
iPhone: Iphone (JB) software update OriginalJeroen Jailbreak 4 21-02-13 16:41
Iphone software update 4.0.2 Jeanvion Archief 2 21-08-10 14:54
iPhone: iPhone OS 3.1 software-update *-girl Jailbreak 2 23-09-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.