//

Notities van Outlook account

Notities van Outlook account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil notities met family kunnen delen. Dit lukt alleen door bijv. een outlook acount aan te maken op beide Iphones en daarvan de notities ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-16, 15:34
Verschoor Verschoor is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 8
Angry Notities van Outlook account

Ik wil notities met family kunnen delen. Dit lukt alleen door bijv. een outlook acount aan te maken op beide Iphones en daarvan de notities te delen.
Maar nu wil ik graag via mn pc bij deze gedeelde notities, maar omdat ze dus niet via Icloud gedeeld zijn (dat kan helaas niet met notities) maar via een outlook account, heb ik geen idee hoe ik erbij kan. Inloggen bij Onenote of Outlook brengt niets. Waar in vredesnaam worden deze notities opgeslagen en hoe kan ik erbij zonder Iphone/Ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-16, 09:19
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Volgens mij komt er straks in iOS10 de mogelijkheid om notities te delen.
Anders zou ik onenote gebruiken met 1 account. Gewoon een onenote database gebruiken op een Microsoft account en deze door de ander ook zo laten gebruiken. Desnoods hiervoor een apart onenote/Microsoft account voor aanmaken.
  #3  
Oud 02-09-16, 08:00
TheTob's schermafbeelding
TheTob TheTob is offline
• iOS 10.2
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Midden Drenthe
Berichten: 37
Standaard

Gebruik dan Wunderlist. Kan je prive notities maken maar ook delen.
Reageren

Labels
family, notes, notities, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Outlook notities naar iCloud mvveelen iPhone algemeen 2 21-03-16 21:46
outlook notities synchroniseert niet meer naar iphone 5s azoomers iPhone algemeen 1 08-01-16 12:29
notities iphone synchroniseren met outlook pianokruk iPhone algemeen 0 19-03-15 12:54
Notities synchroniseren niet van iCloud naar Outlook 2010 hcoost iCloud 1 24-01-15 10:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.