//

Vervangend toestel binnen een week defect en geen garantie

Vervangend toestel binnen een week defect en geen garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Irko, als je als volwassen man van 70 als Apple hater een account op een Apple georiënteerd forum aan gaat maken met alleen maar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-09-16, 10:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Irko, als je als volwassen man van 70 als Apple hater een account op een Apple georiënteerd forum aan gaat maken met alleen maar de bedoeling te gaan trollen, is het wellicht handiger een (betere) hobby te gaan zoeken.
We zitten hier voornamelijk om elkaar te helpen met problemen op Apple gerelateerde producten. Iemand afkraken omdat hij een/dit bepaalde merk fijn vind lijkt me niet echt getuigen van een enigszins volwassen houding.
Dus doe jezelf en ons een lol en ga fijn je energie in leuke dingen steken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-09-16, 10:12
TheTob's schermafbeelding
TheTob TheTob is offline
• iOS 10.2
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Midden Drenthe
Berichten: 37
Standaard

Dan wel een dement mannetje van 70. U ( ik ben goed opgevoed) bent al vergeten dat u een iPad heeft. Kijk in zijn postings.
  #23  
Oud 04-09-16, 13:07
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheTob Bekijk bericht
Dan wel een dement mannetje van 70. U ( ik ben goed opgevoed) bent al vergeten dat u een iPad heeft. Kijk in zijn postings.
Als 70-jarige de indruk wekken het taal- en denkniveau van een 13-jarige te hebben, zou toch te denken moeten geven. Wij proberen hier met wisselend succes een serieus forum in stand te houden om van elkaars problemen te leren en wellicht bij te dragen aan oplossingen. Jouw bijdrage voegt helemaal niets toe, behalve dan irritatie. Wat wil jij nu bereiken met dat spuien van persoonlijke frustraties? Oh, wacht even, er is helemaal geen forum voor HUAWEI-gebruikers! Dus je moet wel gluren bij de buren. En uiteraard vind je hier een verzameling van problemen met Apple-producten, en wel om evidente redenen, waarvan de belangrijkste is dat er honderden miljoenen van verkocht zijn en ook omdat niemand een topic zal openen met 'mijn iPhone heeft het vandaag weer perfect gedaan'. Doe mij en mijn medeforummers een plezier en ga weg en blijf weg...
  #24  
Oud 04-09-16, 19:59
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irkootje Bekijk bericht
Ik ben al een heleboel jaren, ongeveer een 15 of zo, altijd Samsung, nu dus HUAWEI en NOOIT geen problemen.
Ik ben BLIJ dat ik niet bij jullie sekte hoor.
Wat doe je dan hier?

En NOOIT GEEN problemen? Dat is dus altijd trammelant.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #25  
Oud 04-09-16, 20:03
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Wat hij hier komt doen is duidelijk. Gewoon trollen. Die mensen heb je nou eenmaal. Laten we er verder geen tijd aan besteden (don't feed the trolls in goed engels). Dit topic is al genoeg verziekt door deze trol.
Het zou fijn zijn als een mod hier even de bezem doorheen kan halen en deze niet ter zake doende postings kan verwijderen (en ja, daar mogen mijn postings ook bij zitten, geen probleem).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kostprijs nieuw/refurbished toestel als je geen garantie meer hebt beyls iPhone algemeen 2 20-04-14 22:39
iPhone 4: Activatie en unlock vervangend toestel benjaminvandenberg Unlock 4 01-07-12 23:22
Wie heeft nu WEL een Los toestel binnen? carneirodesign Archief 4 31-07-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.