//

Advies voor reservekopie

Advies voor reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) First of all: Ik weet dat er al duizenden topics als deze bestaan. Maar ik zag wat tegenstrijdige berichten, dus voor de zekerheid vraag ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-09-16, 14:51
Parachute Parachute is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Advies voor reservekopie

First of all: Ik weet dat er al duizenden topics als deze bestaan. Maar ik zag wat tegenstrijdige berichten, dus voor de zekerheid vraag ik het gewoon.

De laatste maanden stroomt mijn 5S batterij echt leeg en deed mijn vingerafdrukscanner vanuit het niets het niet meer. Vanochtend deed ik een hard-reset en sindsdien flikkert mijn scherm -overigens vreemd dat ik daar meer berichten van zie, bekend probleem in 9.3.5?-. Verder werkt de iPhone overigens prima. Nu lijkt me het slim om voor deze problemen te herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Het probleem is alleen dat ik ontzettend veel WhatsApp-data heb, belangrijke notities en behoorlijk wat foto's en videos. Ook gebruik ik de Gezondheidsapp regelmatig.
Mijn iCloud account zit helemaal vol met oude automatische reservekopieën, nu kan ik die natuurlijk leegmaken, maar het lijkt me handiger om dan een reservekopie te maken via iTunes.

Nu had ik de volgende vragen, waar ik na Googelen nog niet echt uitkwam:
- Is een iTunes reservekopie minstens zo volledig?
- Wordt mijn WhatsApp data nou wel of niet bewaard in een iTunes reservekopie? (Naast foto's, notities)
- Komt het er eigenlijk op neer dat je dus bij een reservekopie + fabrieksinstellingen, zo niets kwijtraakt, behalve dat je de apps opnieuw moet installeren?

Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
advies voor navigatie app gevraagd rjmineee iPhone Navigatie 2 15-06-14 20:55
Advies nodig voor overstappen Sarge01 Vodafone 5 16-09-12 22:18
Muziek: Advies voor audio setup hardsniffer Muziek, foto & video 2 21-02-11 17:41
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie Mombakkes Desktop-applicaties 3 29-12-09 08:08
Advies voor Restore ArB Archief 6 05-06-08 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.