//

iPhone 7 in Frankrijk kopen: hulp gevraagd

iPhone 7 in Frankrijk kopen: hulp gevraagd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Zoals jullie allemaal wel weten wordt de iPhone 7 morgen aangekondigd. Ik ben hier heeeeeeeeel blij mee en zou hem graag zo snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-16, 22:57
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard iPhone 7 in Frankrijk kopen: hulp gevraagd

Beste forumleden
Zoals jullie allemaal wel weten wordt de iPhone 7 morgen aangekondigd. Ik ben hier heeeeeeeeel blij mee en zou hem graag zo snel mogelijk hebben. Dwz dat ik hem in Frankrijk zal moeten kopen. Nu, mijn tante woont in Frankrijk, geen buitenverblijf, ze werkt en woont er echt. Is het mogelijk (waarschijnlijk wel), dat zodra de pre-orders van start gaan (en blijkt dat de iPhone pas 2/3 weken later in België beschikbaar is) dat ik vanuit België de iPhone bestel en haar adres opgeef? En hoe zit het dan met de levering? Is het in Frankrijk bij Apple ook zo dat als ze leveren wanneer zij niet thuis is dat ze het pakketje dan evt de volgende dag in een postkantoor kan afhalen? Of hoe zit dat juist? Ik hoor graag van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-16, 11:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat werkt in Frankrijk net hetzelfde als in België. Ge bestelt het toestel in de Franse Online Apple Store. Ge geeft een Frans leveradres op en ge betaalt de aankoop.

Het toestel wordt niet door de post geleverd maar door UPS. Indien de ontvanger niet thuis is laat UPS een bericht achter. Als ge niets doet komt UPS de volgende werkdag opnieuw. Ge kunt ook een afspraak maken voor de levering.

Zoals ge ziet, net zoals in België. Waarom ook niet? Frankrijk is geen exotisch land aan het einde van de wereld. Succes gewenst met de aankoop.
  #3  
Oud 07-09-16, 14:55
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Waarom niet ff wachten tot ie officieel in eigen land uit is
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
  #4  
Oud 07-09-16, 15:04
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Omdat ik gewoonweg niet meer zo lang kan wachten, starscreamer 😊
Goed dan resten mij nog 2 vragen... ik heb geen echt kredietkaart maar heb wel een MasterCard-prepaid kaart van KBC... ik neem aan dat ik daar perfect mee kan betalen op de Franse Apple Site? En dan ook, stel dat de pre-orders straten vanaf 9 september, Hoelaat is dat dan bij ons: zodra het in België/Nederland 9 september wordt of 10u in Cupertino? Ik neem aan dat alle iPhones zeer snel zullen uitverkocht zijn dus ik wil zeker op tijd bestellen...
  #5  
Oud 07-09-16, 21:16
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipotdje Bekijk bericht
Omdat ik gewoonweg niet meer zo lang kan wachten, starscreamer 😊
Goed dan resten mij nog 2 vragen... ik heb geen echt kredietkaart maar heb wel een MasterCard-prepaid kaart van KBC... ik neem aan dat ik daar perfect mee kan betalen op de Franse Apple Site? En dan ook, stel dat de pre-orders straten vanaf 9 september, Hoelaat is dat dan bij ons: zodra het in België/Nederland 9 september wordt of 10u in Cupertino? Ik neem aan dat alle iPhones zeer snel zullen uitverkocht zijn dus ik wil zeker op tijd bestellen...
Misschien zit Nederland bij de eerste groep landen waar de nieuwe iphone uit komt. Scheelt je een tripje naar Frankrijk.
  #6  
Oud 07-09-16, 21:50
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

16 september, ook in Nederland. Scheelt dus weer een tripje
  #7  
Oud 07-09-16, 21:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Misschien zit Nederland bij de eerste groep landen waar de nieuwe iphone uit komt. Scheelt je een tripje naar Frankrijk.
Zelfs België, waar @ipotdje woont, zit in de eerste groep.
  #8  
Oud 07-09-16, 22:12
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Haha, ik had niet eens België gelezen. Ik wilde net tikken dat je het zoals gewoonlijk wel kon vergeten dat Nederland (en België) bij de eerste landen zouden zitten.
Maar België is toch zo ongeveer hetzelfde als Nederland (/me duikt snel weg )
  #9  
Oud 07-09-16, 22:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Maar België is toch zo ongeveer hetzelfde als Nederland (/me duikt snel weg )
Ik zal mijn mening over dat thema maar voor mij houden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 hulp gevraagd stevewillemsens iPhone algemeen 2 25-03-13 01:00
Hulp bestelling iPhone 4 UK/Frankrijk julienkeijzer Koopinformatie Rest Europa 6 09-09-10 13:10
iPhone: Hulp gevraagd! iPhone 3g 8gb! Soltani Jailbreak 1 05-04-10 20:15
Iphone Kopen Via Italie Hulp gevraagd thrustmaster22 Koopinformatie Rest Europa 7 28-03-08 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.