//

FLAC en WAV overzetten en beluisteren iPhone 6s

FLAC en WAV overzetten en beluisteren iPhone 6s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na mijn hele leven altijd Android te hebben gebruikt ben ik maar eens overgestapt op iOS, het is even wennen maar ik moet zeggen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-09-16, 23:24
nandofromsittard nandofromsittard is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard FLAC en WAV overzetten en beluisteren iPhone 6s

Hallo,

Na mijn hele leven altijd Android te hebben gebruikt ben ik maar eens overgestapt op iOS, het is even wennen maar ik moet zeggen dat het me wel bevalt.
De afgelopen tijd heb ik veel muziek gestreamd via de SoundCloud app, helaas vreet die flink aan mijn batterijduur en daarom wil ik graag mijn muziek beluisteren via de ingebouwde of een 3rd party muziekspeler. Kan iemand mij uitleggen hoe ik het makkelijkste FLAC en WAV bestanden kan overzetten en beluisteren op mijn iPhone? Op Android is het zoals sommige van jullie misschien weten heel easy om elk soort bestand over te zetten naar je toestel, maar hoe zit het nu in elkaar op iOS?

Ik hoor graag van jullie.

Greetings.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-16, 04:12
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Welkom!
Dat loopt via iTunes. Je voert in waar jouw muziek staat en stelt in wat de resolutie op de iPhone moet worden en je laat de boel synchroniseren. iTunes ondersteunt helaas geen FLAC, dat zal je eerst moeten converteren naar M4a (lossless als je wilt) of een ander ondersteund format.
Als je veel muziek hebt, dan is 16GB snel vol. Voor €25,-/jaar kun je iTunes Match gebruiken. Die service uploadt al jouw muziek naar de cloud en is daarna te streamen via de iPhone. Je kunt daarbij zelf bepalen welke nummers jij offline beschikbaar wilt hebben voor momenten waarop je geen Wi-Fi ter beschikking hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flac bestanden op externe harde schijf afspelen via iPad?? McNismo iPad Apps 0 24-02-14 12:52
Muziek: geripte CD's in .wav toevoegen aan iTunes Erik100001 Muziek, foto & video 2 20-09-11 18:04
wav attachment in email niet te openen frank schepens iPhone algemeen 0 25-05-10 08:03
Muziek: WAV muziek alo-b Muziek, foto & video 1 10-07-09 00:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:54.