iPhone 7 in Nederland bestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziet er niet goed uit, ik wacht ondertussen al één maand en de verwachtte verzenddatum is al weer verplaatst naar 8 november...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziet er niet goed uit, ik wacht ondertussen al één maand en de verwachtte verzenddatum is al weer verplaatst naar 8 november
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
9 september besteld bij A-Mac:
iPhone 7 128GB Black iPhone 7 Plus 128GB Gold 13 oktober werd de 7 geleverd, de 7 Plus is nog niets over bekend. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik bestelde een Iphone 7 Plus Roségold op 18 september. De melding was dat het 2 tot 4 weken zou duren voor hij geleverd werd. 6 Dagen later, op 24 september, was ik de bezitter van een mooie Iphone! Dus het kan wel sneller, maar zal van verschilende factoren afhandelijk zijn...
|
|
|||
|
|||
Mijn jet black 7+ 128Gb is onderweg met dhl en wordt de 26e geleverd .. eindelijk wat schot in de zaak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Altijd fijn aks die eerder binnenkomt,
|
|
||||
|
||||
Vanuit België ook even wat info, 7 Plus 128GB gitzwart aangekomen vandaag, besteld op 9/9 om 9:15 (verwachte levering was tussen 17/10 en 28/10, dus ben wel content achteraf). Broer zijn matzwarte 32GB was een dikke week sneller.
Wel frappant was de verzending, belgische apple store besteld, maar levering was: ZhengZou, China - Incheon, Zuid-Korea - Almaty, Kazachstan - Keulen - Brussel |
|
|||
|
|||
Nou, na precies een maand wachten is mijn iPhone 7 Plus 128GB Black onderweg en zal hij vandaag geleverd worden !
|
|
||||
|
||||
pfff, zit nog steeds te wachten op een 7 Plus 128gb Gold (9 september besteld 's middags).
Maar de naam premium reseller is natuurlijk gewoon niks waard bij A-Mac, nog ff en ik zit alweer 2 maanden te wachten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR | RobinL | Archief | 692 | 01-02-08 00:24 |
|
|