het scherm van mijn Iphone valt steeds uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloo, ik gebruik een iphone 6plus 64gb en heb sinds ik mijn scherm heb laten vervangen / ios10 heb geinstalleerd (ik heb beide ±tegelijkertijd gedaan) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het scherm van mijn Iphone valt steeds uit.
Halloo,
ik gebruik een iphone 6plus 64gb en heb sinds ik mijn scherm heb laten vervangen / ios10 heb geinstalleerd (ik heb beide ±tegelijkertijd gedaan) problemen met mijn scherm. Hij wordt zwart als ik een beweging met mijn telefoon maak en soms uit het niets. het rare is dat ik als ik even wacht en 2 keer op de vergrendelknop druk mijn scherm het weer prima doet (totdat hij weer opeens hetzelfde doet.) is er iemand met dezelfde problemen of iemand weet hoe dit kan? Ik zou namelijk denken dat als het aan de vervanging van mijn scherm ligt, het scherm het continu niet zou doen. i.p.v. soms wegvallen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er iets niet helemaal lekker aangesloten is kan het zijn dat bij beweging de verbinding tussen telefoon en scherm toch wegvalt. Waarom zou het dan niet aan het vervangen van het scherm kunnen liggen.
Nogal makkelijk om gelijk in de richting van iOS 10 te denken. |
Labels |
iphone 6 plus, scherm, zwart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het scherm van mijn iPhone valt uit na opstarten | Hiibb | iPhone algemeen | 1 | 01-12-13 19:54 |
Mijn iPhone scherm valt uit bij camera | Eplusk | iPhone algemeen | 42 | 16-08-13 00:52 |
itunes valt steeds uit na het synchroniseren | kriezzis | iTunes | 0 | 15-10-11 15:20 |
iPhone valt steeds uit en toont wit scherm | ChristianS | iPhone algemeen | 1 | 27-09-11 23:11 |
Iphone valt steeds met strepen op het scherm | steelgate | iPhone algemeen | 7 | 22-06-11 10:00 |
|
|