iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 7 Plus Screen Protectors? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174385-iphone-7-plus-screen-protectors.html)

ipotdje 15-09-16 20:50

iPhone 7 Plus Screen Protectors?
 
Hallow fella's
Heeft er iemand al weet van beschikbare iPhone 7 Plus tempered glass screenprotectors die voor dinsdag 20 september geleverd kunnen worden? Liefst van een bekend merk want ik heb eenmaal een goedkope van eBay gebruikt op mijn huidige iPhone en dat was rotkwaliteit...

iPhoneAlot 15-09-16 21:00

Ik heb in totaal meer dan €120.- uitgegeven aan verschillende merken en soorten. Uiteindelijk maar opgegeven. De afrondingen aan de randen maken een mooie passing onmogelijk. Zelfs een beroep gedaan op de wet Kopen op afstand om een van de duurdere miskopen geforceerd terug te draaien. Ik heb ergens gelezen dat ze in de Apple Store een machine hebben die er wel iets van bakt.

ipotdje 15-09-16 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1025186)
Ik heb in totaal meer dan €120.- uitgegeven aan verschillende merken en soorten. Uiteindelijk maar opgegeven. De afrondingen aan de randen maken een mooie passing onmogelijk. Zelfs een beroep gedaan op de wet Kopen op afstand om een van de duurdere miskopen geforceerd terug te draaien. Ik heb ergens gelezen dat ze in de Apple Store een machine hebben die er wel iets van bakt.

Ja, ik heb ook zelden een goeie gehad, maar ik heb net het zalige bericht gekregen dat mijn iPhone 7 plus dinsdag geleverd wordt en ik wil daar graag een screen protector voor, dus op dit moment maakt het mij eindelijk niet uit hoe de randen zijn, ik vind er echter geen deftige van een goed merk...

leontjuh1 16-09-16 02:47

Heb zelf goede ervaringen met Tech21. Kun je verschillende varianten van kopen, o.a. met self-heal voor krasjes e.d. Zijn wel prijzig (30 á 40 euro), maar dan heb je wel, naar mijn mening, goede kwaliteit protector die 9/10 keer normaal op je iPhone passen.

iPhoneAlot 16-09-16 08:22

Fonex heeft ook mooie.

ipotdje 16-09-16 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leontjuh1 (Bericht 1025194)
Heb zelf goede ervaringen met Tech21. Kun je verschillende varianten van kopen, o.a. met self-heal voor krasjes e.d. Zijn wel prijzig (30 á 40 euro), maar dan heb je wel, naar mijn mening, goede kwaliteit protector die 9/10 keer normaal op je iPhone passen.

Bedankt, ik had op de site van Coolblue eentje van Tech21 gezien, zal die dan maar bestellen voor 29€


EDIT

Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - PDAshop.be Heb deze besteld

ipotdje 18-09-16 10:49

Heb hem ontvangen maar ga hem retourneren, is niet van glas zoals wel in de beschrijving stond... ik kan echt nergens een glazen screen protector voor de 7 Plus vinden :(
*edit*
heeft niemand weet van een site die een geharde glazen screen protector voor de 7 Plus verkoopt en die hem in België kan laten leveren voor dinsdag?

iPhoneAlot 18-09-16 11:20

Bol.com heeft ze; leveren doorgaans de volgende dag.

ipotdje 18-09-16 14:38

tja, ik kan nergens een tempered glass vinden van een merk dat ik ken... zal dan maar die van Tech21 houden... weet iemand hoe het daarmee zit qua vingerafdrukken? Ik heb heb nu een glazen screen protector die echt amper vingerafdrukken toont

zackary 19-09-16 13:05

Apple heeft er zelf ook een paar in de online store. Ik heb die van 30 euro besteld voor mijn 7 plus.

papegaai01 19-09-16 13:56

Ik gebruik dit op mijn Iphone 6s. Liquid Screen Protector | Shark Proof
Werkt erg goed. Ik heb ook al meerdere screenprotectors gebuikt maar geen enkele past goed.

ipotdje 19-09-16 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zackary (Bericht 1025425)
Apple heeft er zelf ook een paar in de online store. Ik heb die van 30 euro besteld voor mijn 7 plus.

welke dan? ik zie er geen enkele


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.