iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe bevalt de iphone 7? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174393-bevalt-de-iphone-7-a.html)

belgiumiphone 16-09-16 13:19

Hoe bevalt de iphone 7?
 
En, wie heeft er al een iPhone 7 / 7 plus?

De upgrade waard als je een 6s / 6s plus hebt?

Top toestelletje?

Geniet van het nieuwe speelgoed 😀

nielsk 16-09-16 14:48

Ben van een iPhone 6s plus naar een iPhone 7 geswitched vanmorgen.. Moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel verschil merk. Ik moet eerlijk zijn, ik heb nog geen enkele foto gemaakt, laat staan uitvergroot, maar de grootste verandering is de home button, en dat vind ik tot nog toe alleen maar irritant. Het bijgevoegde convert-snoertje voor je oordopjes is ook net een tampontouwtje. Het spijt me dat ik een ieder zijn droom om zeep moet helpen maar het is echt meer van hetzelfde zonder iets speciaals. Ik heb wel 256 gigabyte, dat is dan het enige. Helaas pindakaas. Volgend jaar maar weer. Ik zou zeker als je een 6s hebt, dit toestel overslaan. En dat zeg ik als understatement.

dkawa 16-09-16 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsk (Bericht 1025236)
Ben van een iPhone 6s plus naar een iPhone 7 geswitched vanmorgen.. Moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel verschil merk. Ik moet eerlijk zijn, ik heb nog geen enkele foto gemaakt, laat staan uitvergroot, maar de grootste verandering is de home button, en dat vind ik tot nog toe alleen maar irritant. Het bijgevoegde convert-snoertje voor je oordopjes is ook net een tampontouwtje. Het spijt me dat ik een ieder zijn droom om zeep moet helpen maar het is echt meer van hetzelfde zonder iets speciaals. Ik heb wel 256 gigabyte, dat is dan het enige. Helaas pindakaas. Volgend jaar maar weer. Ik zou zeker als je een 6s hebt, dit toestel overslaan. En dat zeg ik als understatement.


dank voor je bevestiging.. dat dacht ik al...

goede keuze om dit jaar dus over te slaan

papegaai01 16-09-16 15:12

Ik sla dit jaar ook over. Ik heb een Iphone 6s en die is nog prima.

Techfreak 16-09-16 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsk (Bericht 1025236)
Ben van een iPhone 6s plus naar een iPhone 7 geswitched vanmorgen.. Moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel verschil merk. Ik moet eerlijk zijn, ik heb nog geen enkele foto gemaakt, laat staan uitvergroot, maar de grootste verandering is de home button, en dat vind ik tot nog toe alleen maar irritant. Het bijgevoegde convert-snoertje voor je oordopjes is ook net een tampontouwtje. Het spijt me dat ik een ieder zijn droom om zeep moet helpen maar het is echt meer van hetzelfde zonder iets speciaals. Ik heb wel 256 gigabyte, dat is dan het enige. Helaas pindakaas. Volgend jaar maar weer. Ik zou zeker als je een 6s hebt, dit toestel overslaan. En dat zeg ik als understatement.

Wat is er dan zo irritant aan de home button?

Patrique 16-09-16 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 1025244)
Wat is er dan zo irritant aan de home button?


Dat het geen button meer is :D:D

ipotdje 16-09-16 15:56

Van de iPhone 6 naar de 7 lijkt mij wel een goed keuze niet?

Techfreak 16-09-16 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrique (Bericht 1025245)
Dat het geen button meer is :D:D

Dat is voor mij net 1 van de positieve punten. :p Maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk.

nielsk 16-09-16 16:15

Ik heb de iPhone 6 ook gehad. Ik vond de stap van de 6 naar de 6s ook niet schokkend, eerder schrijnend. Wat mij betreft is de iPhone na de 5(s) nog maar nauwelijks verbeterd op wat hardware na, zoals de processors en de camera. Snelheid van de software is wel heel belangrijk, vind ik, dus als je het zo bekijkt is het van de 6 naar de 7 misschien wel de moeite. Enfin, het blijft gewoon even leuk om weer eens een nieuw toestel te configureren. Andere apps, andere layout, etc. etc. Alleen na twee dagen is het weer zo normaal en ben je echt geen zak opgeschoten met weer een nieuwe iPhone. Begrijp me niet verkeerd, het is een goed toestel, en hij kan blijkbaar goed tegen water en stof (belangrijk in mijn beroep) maar iedere keer is de nieuwigheid er voor mij na een paar uurtjes wel af. Dit is mijn mening, en ik ben volledig objectief. Ik hoop dat iedereen mijn mening respecteert, want ik respecteer ook de mening van anderen.

Edit *** Ik moet mezelf misschien herpakken wat betreft de home button, ik heb nu de intensiviteit van de vibratie verhoogd en ik moet zeggen zoals onze amerikaanse vrienden wel eens zeggen; 'It starts to grow on me'

Guest-20180925190238 16-09-16 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsk (Bericht 1025252)
Wat mij betreft is de iPhone na de 5(s) nog maar nauwelijks verbeterd op wat hardware na, zoals de processors en de camera.

Ik heb die zin een keer of vijf gelezen. Dan ben ik mijn kiekens maar eten gaan geven (om wat te mediteren). :rolleyes:

nielsk 16-09-16 17:00

Excuus, slip of the tongue. Je begrijpt hopelijk mijn punt ;)

Guest-20180925190238 16-09-16 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsk (Bericht 1025259)
Excuus, slip of the tongue.

Mais biensūr mon vieux. :)

iPhoneAlot 16-09-16 18:27

Nou duidelijk standpunt, toch? Sinds de 5s is er niets veranderd behalve het formaat, het geheugen, de processor, het materiaal, de snelheid, de kwaliteit en de verpakking. Alles is gewoon hetzelfde!

Scooter 05-01-17 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1025263)
Nou duidelijk standpunt, toch? Sinds de 5s is er niets veranderd behalve het formaat, het geheugen, de processor, het materiaal, de snelheid, de kwaliteit en de verpakking. Alles is gewoon hetzelfde!

De camera vindt ik toch ook wel een mooie verbetering bij mijne 7 plus ja terug gegaan naar de kaasplank

Gonus 05-01-17 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsk (Bericht 1025252)
Dit is mijn mening, en ik ben volledig objectief.

Anderen die in dit topic hebben gereageerd op nielsk hebben i.m.o. al duidelijk gemaakt dat er nogal wat tegenstrijdigheden geroepen worden. dus daar zal ik niet op terug komen.
Maar de uitspraak die ik hierboven quote vind ik toch nog wel het herhalen waard... :D

iPhoneAlot 06-01-17 04:06

Pffft, een feit is ook maar een mening...;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.