kan geen server port instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan op men 1.02.1 iphone wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet omdat ik geen serverport kan instellen, wat bij 1.1.1 wel onder advanced ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen server port instellen
Ik kan op men 1.02.1 iphone wel mails ontvangen, maar verzenden lukt niet omdat ik geen serverport kan instellen, wat bij 1.1.1 wel onder advanced zou kunnen...
Wat moet ik nu doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat werkt prima hier. Settings >> Mail >> [Accountnaam] >> Advanced. Daar kan ik voor de incoming en outgoing settings een server port instellen.
Mocht dit niet lukken probeer dan even je E-mail account via iTunes te syncen met je iPhone, wil ook nog weleens werken. |
|
|||
|
|||
blaugrana: vul je servernaam als volgt in:
mail.provider.nl:567 (of welk poortnummer dan ook) In 1.1.1 kun je dit inderdaad instellen bij advanced, bij 1.0.2 moet het op deze manier. |
|
|||
|
|||
email ontvangen
iphone(1.0.2) gecrashed...kunnen herstellen, maar dit x via windows...
Kan alleen geen mail meer ophalen en versturen ( wel gmail en .mac) Wie weet wat te doen...? HP |
|
|||
|
|||
probleem opgelost....gesynchroniseerd met Itunes...en toen deed alles het weer....
HP |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia kan server niet vinden | boomer21 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-05-11 11:22 |
Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G | SuperdryGirl86 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-04-11 23:21 |
Windows: Kan geen verbinding maken met de update server | The Raptor | iTunes | 2 | 16-10-10 14:59 |
hotmail; kan server niet vinden | mrmaster | iPhone algemeen | 3 | 24-07-09 21:38 |
instellen server | tonbernards | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 13:25 |
|
|