iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Probleem na installeren firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17440-probleem-na-installeren-firmware-2-0-a.html)

metaposos 26-07-08 19:09

Probleem na installeren firmware 2.0
 
Ik heb de Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0)
volledig gevolgd, voor windows de IPSW Builder gevolgd, de iPwner, maar na shift-herstel en download krijg ik een foutmelding. De iPhone kan niet hersteld worden (6).

Hoe krijg ik me iPhone uit de recovery mode en hoe kan ik eventueel de oude instellingen herstellen, als dat nog kan. Of hoe kan ik beter de nieuwe firmware installeren.

Help !

iMario 26-07-08 19:18

gebruik de zoekfunctie eens;)
astu: https://forum.iculture.nl/f14/i...e-de-loop.html

metaposos 26-07-08 19:36

Probleem niet over
 
Hij is uit de recoverymode, opnieuw opgestart, maar nu wordt de SIM/kaart niet herkent.

troubleshooter 27-07-08 19:41

Ik heb het zelfde probleem, dat wil zeggen, veel verder dan het initiële scherm kom ook niet, ben wel benieuwd of je inmiddels verder bent! Succes, John.

thebull 30-07-08 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door troubleshooter (Bericht 154380)
Ik heb het zelfde probleem, dat wil zeggen, veel verder dan het initiële scherm kom ook niet, ben wel benieuwd of je inmiddels verder bent! Succes, John.

heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)

Ezekiel 30-07-08 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156459)
heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)


Als je in deze post gaat kijken https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html kan je vinden hoe en wat.

het makkelijkste voor jou is hem te restoren met de custom firmware die gemaakt is door Michael.

iScorpio 30-07-08 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156459)
heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)

Heb je de zoekoptie al geprobeerd? Er staat een heleboel antwoorden op jou vraag. Probeer het hier anders eerst even: https://forum.iculture.nl/f59/i...leidingen.html

thebull 30-07-08 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 156469)
Als je in deze post gaat kijken https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html kan je vinden hoe en wat.

het makkelijkste voor jou is hem te restoren met de custom firmware die gemaakt is door Michael.

heei ezekiel en scorpiosoft,dankje voor jullie snelle reactie!!maar weet je wat ook de probleem is???weet hoe je moet bellen thats it...heb echt geen verstand van computers :( das ook een groot probleem!!!heb pag 1 tot 65 door gelezen,maar word niet wijzer van :(

slodo 30-07-08 17:10

hier worden dingen uitgelegd over foutmeldingen
ook over error 6
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

iScorpio 30-07-08 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156494)
heei ezekiel en scorpiosoft,dankje voor jullie snelle reactie!!maar weet je wat ook de probleem is???weet hoe je moet bellen thats it...heb echt geen verstand van computers :( das ook een groot probleem!!!heb pag 1 tot 65 door gelezen,maar word niet wijzer van :(

Misschien is het dan raadzaam iemand bij jou in de buurt te zoeken die wel handig met computers (en iPhones) is. Laat hem/haar het dan doen en kijk goed mij over zijn/haar schouders.

Is dit een optie voor je?

thebull 30-07-08 17:20

jah dat is ckers een optie!!!moet eerst gaan vinden!woont namelijk pas hier,dus ik ken nog niemand:o ook weer een probleem:(maar bedankt alvast!!zet me Iphone maar weer in de doos!grrr totdat ik iemand hebt gevonden die met computers doet!houdooee :(

slodo 30-07-08 17:22

@thebull
misschien handig als je hier vermeld waar je woont.
als mensen zien dat je dicht bij ze woont, kunnen ze misschien aan bieden te helpen

iScorpio 30-07-08 17:23

Als je even bij je gebruikers instellingen je woonplaats erbij voegt zijn er misschien mensen op het forum die dicht in de buurt wonen. Het is maar een idee.

@Slodo, je was me net voor.

colliehome 30-07-08 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156512)
jah dat is ckers een optie!!!moet eerst gaan vinden!woont namelijk pas hier,dus ik ken nog niemand:o ook weer een probleem:(maar bedankt alvast!!zet me Iphone maar weer in de doos!grrr totdat ik iemand hebt gevonden die met computers doet!houdooee :(


wat is het status nu van je iPhone.
leg stap voor stap even uit wat je hebt gedaan en wat er nu mis is.
Welke foutmelding krijg je.

Denk even na wat je gaat neerpennen en dan kunnen we je er mss wel doorlootsen.

thebull 30-07-08 17:34

woont in Veenendaal!ik zie steeds een stekker en een cd met een muziektekentje(itunes?)en hij knippert de hele tijd van stekertje dan naar een appel teken!jah ik wou wagen om van 1.1.4 naar 1.2 kreeg daarna die problemen,,dom dom :mad:!daarvoor was de Iphone perfeckt hebt daarvoor ook de cydia op me foon!als ik hier iets stom typ ,neem me dan niet kwalijk!!!

colliehome 30-07-08 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156528)
woont in Veenendaal!ik zie steeds een stekker en een cd met een muziektekentje(itunes?)en hij knippert de hele tijd van stekertje dan naar een appel teken!jah ik wou wagen om van 1.1.4 naar 1.2 kreeg daarna die problemen,,dom dom :mad:!daarvoor was de Iphone perfeckt hebt daarvoor ook de cydia op me foon!als ik hier iets stom typ ,neem me dan niet kwalijk!!!

Je moet je iPhone connecteren met je pc . Dat vraagt hij je te doen met dat pictogram....

thebull 30-07-08 18:43

>staat dan : Itunes heeft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.dus ik druk op herstellen!:dan staat: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de Iphone wilt herstellen?hierdoor worden allen media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de Iphone-sofware geistalleerd. (keuze uit herstellen en bijwerken of anuleren. dan druk ik op herstellen en bijwerken! als het staat dat me iphone is hersteld!dan zie je op me iphone`> enter pin en call for emergengy!ik toets me pin dan zie je weer het teken van kabeltje en itunes!!!!!en dat heb ik al een paar keren geprobeerd!!!hoop dat het een beetje duidelijk is ,wat ik hier typ..alvast bedankt

Sjaak68 30-07-08 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thebull (Bericht 156593)
>staat dan : Itunes heeft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.dus ik druk op herstellen!:dan staat: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de Iphone wilt herstellen?hierdoor worden allen media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de Iphone-sofware geistalleerd. (keuze uit herstellen en bijwerken of anuleren. dan druk ik op herstellen en bijwerken! als het staat dat me iphone is hersteld!dan zie je op me iphone`> enter pin en call for emergengy!ik toets me pin dan zie je weer het teken van kabeltje en itunes!!!!!en dat heb ik al een paar keren geprobeerd!!!hoop dat het een beetje duidelijk is ,wat ik hier typ..alvast bedankt

Hou de shift toets eens ingedrukt als je op de knop voor herstel drukt. Je moet dan de file kiezen die je wilt installeren. Wat jij nu doet is een cirkel waarin je de iPhone met de originele firmware steeds weer re-set. Het is de bedoeling dat je de aangepaste software met jailbreak etc laadt.

thebull 03-08-08 20:46

lieve leden van iphone..dank dank voor jullie snelle hulp!!!mijn probleem is verholpen.hebt nu de 2.0 versie!!!!te gek:p

berserkrico 15-09-08 22:24

oeps.. misspost


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.