//

Muziek App Doet Het Niet..

Muziek App Doet Het Niet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met mijn iPhone 5s en ben zelf al 2 dagen bezig geweest maar kom er dus niet uit. Eergisteren heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-16, 17:48
Seal007NL Seal007NL is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard Muziek App Doet Het Niet..

Ik heb een probleempje met mijn iPhone 5s en ben zelf al 2 dagen bezig geweest maar kom er dus niet uit.

Eergisteren heb ik de iOS 10 gedownload.. maar omdat ik het niet fijn vond werken en de Notitie app er steeds uit knalde, wilde ik weer terug naar iOS 9.3.5, na veel gedownload en gegoogeld heb ik het voor elkaar gekregen om m'n phone weer te downgraden
Ik helemaal happy, tot ik dus muziek wilde beluisteren! Hij bleef steeds hangen en na een tijdje werd ik eruit gegooid.
Nu heb ik al mijn muziek eraf gehaald en geprobeerd via iTunes het er opnieuw op te zetten maar op 1 of andere manier synchroniseert hij hem niet.
Vaak dan gaat ie maar tot stap 4, en als ie tot stap 5 gaat doet hij er UREN over en dan nog zet ie het niet op mijn iPhone.
Als ik de app open dan of hij blijft hangen of gooit me meteen weer naar beginpagina..

Heb al geprobeerd mn phone te herstellen met stel opnieuw in, herstel alle instellingen, wis alle inhoud en instellingen.. niets helpt tot nu toe. Iemand een idee?
Wil graag gewoon de 9.3.5 behouden.. maar ja zonder muziek.. en wat als ik hem toch weer update, wie zegt dat de muziek app het dan wel gaat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-16, 18:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seal007NL Bekijk bericht
Eergisteren heb ik de iOS 10 gedownload.. maar omdat ik het niet fijn vond werken en de Notitie app er steeds uit knalde...
Misschien moet je eens uitleggen hoe je die "download" van iOS 10 gedaan hebt. Het is bekend dat de Notitie app kon crashen in iOS 10 Beta. Maar niet in iOS 10.0.1 GM of PR.

En, hoe heb je die "downgrade" gedaan?
  #3  
Oud 18-09-16, 18:06
Seal007NL Seal007NL is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard

Dat heb ik gewoon via mijn iphone gedaan, hij gaf aan dat er een update was. Volgens mij was het niet de Beta? Of wel? Geen idee eigenlijk.

Downgrade heb ik via itunes gedaan.. heb een bestandje gedownload 9.3.5 (13G13) 6.02, die kon ik via shift/alt opzoeken en op mijn phone installeren..
  #4  
Oud 18-09-16, 18:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seal007NL Bekijk bericht
Downgrade heb ik via itunes gedaan.. heb een bestandje gedownload 9.3.5 (13G13) 6.02, die kon ik via shift/alt opzoeken en op mijn phone installeren..
Als je dat met een "Herstel" in iTunes gedaan hebt zou alles moeten werken. Als je dat IPSW image met "Update" gebruikt heb kan het mis gaan. Dus, herstel die iPhone nog eens met het juiste IPSW image.
  #5  
Oud 18-09-16, 19:36
Seal007NL Seal007NL is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard

Ben nu bezig met iTunes om maar weer gewoon die 10.0.1 erop te zetten.. in de hoop dat muziek het weer gaat doen, en hopelijk werken alle andere app's ook weer zoals ze moeten werken.. iPhone is leuk, als het goed werkt
  #6  
Oud 18-09-16, 20:57
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seal007NL Bekijk bericht
Ben nu bezig met iTunes om maar weer gewoon die 10.0.1 erop te zetten.. in de hoop dat muziek het weer gaat doen, en hopelijk werken alle andere app's ook weer zoals ze moeten werken.. iPhone is leuk, als het goed werkt
Geldt dat niet voor alles?
  #7  
Oud 18-09-16, 20:59
Seal007NL Seal007NL is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Geldt dat niet voor alles?

Yups

Maar goed, alles werkt weer zoals het moet werken.. Fijne avond
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube itallaa iPhone algemeen 4 11-11-12 00:28
Muziek: kan geen muziek op me iphone zetten:S en de pictogram doet het ook niet.. justashlee Muziek, foto & video 4 14-05-12 15:16
Windows: Beheer muziek en video's handmatig doet het niet Matthijs357 iTunes 0 18-11-11 19:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.