//

Probleem met batterij: wat is de Apple-procedure?

Probleem met batterij: wat is de Apple-procedure? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al tijden een probleem met de batterij van mijn iPhone 6S 128GB. Dat probleem uit zich hoofdzakelijk op de volgende manier: ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-16, 13:19
Nostalgique Nostalgique is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard Probleem met batterij: wat is de Apple-procedure?

Ik heb al tijden een probleem met de batterij van mijn iPhone 6S 128GB.

Dat probleem uit zich hoofdzakelijk op de volgende manier: ik heb nog zo'n 25, 30 of soms zelfs 40 procent batterij en dan, uit het niets, valt de iPhone uit. Het lijkt net iets vaker voor te komen als ik een app als Snapchat open of als de telefoon erg warm is. Maar ook tijdens het ontgrendelen van de telefoon valt hij vaak uit.
De aan- en uitknop ingedrukt houden om de telefoon weer opnieuw op te starten is zinloos: in het beeldscherm verschijnt het symbool dat de telefoon opgeladen moet worden. (En dat terwijl ik dus meer dan voldoende batterij over heb.)

Ook als het buiten erg koud is, valt de telefoon uit. Ik heb dit in januari en februari eigenlijk gewoon geaccepteerd, omdat mijn vorige iPhone, een 5S, hier ook last van had. Ik vond het normaal en wist niet beter. Maar dit klopt natuurlijk ook niet, toch?

Nu heb ik al het één en ander geprobeerd: batterij kalibreren, fabrieksinstellingen herstellen, iOS updaten. Niets helpt.

Ik ben vooral benieuwd hoe Apple dit probleem behandelt.
De iPhone is nog niet eens een jaar oud, dus ik neem aan dat ik garantie heb en naar Apple kan gaan met de telefoon, zodat het opgelost kan worden. Maar hoe lost Apple dit op?
Wordt mijn batterij vervangen? Ben ik dan mijn telefoon een tijd kwijt? (Volgende week naar het buitenland, dus kan mijn telefoon niet missen.) Wordt het toestel vervangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-16, 13:35
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Apple kan op afstand de conditie van je batterij uitlezen, mocht het nodig zijn kan Apple deze normaal gesproken in 3 werkdagen vervangen.
  #3  
Oud 22-09-16, 13:35
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Mijn glazen iBol ligt aan de lader...
Best even contact opnemen met Apple en het probleem voorleggen. Na zes maanden is een vervanging onwaarschijnlijk; reparatie waarschijnlijker. Je moet wel opschieten, na 12 maanden gelden weer andere regels.
  #4  
Oud 22-09-16, 13:42
Nostalgique Nostalgique is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard

Dank! Ik ga er morgen dan even mee naar de Apple Store, en dan wacht ik even af. Drie werkdagen is te overzien. Even was ik bang dat ik mijn telefoon weken kwijt zou zijn.
  #5  
Oud 22-09-16, 19:30
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Vergeet geen afspraak te maken.
  #6  
Oud 23-09-16, 03:54
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Ik ben na 22 maanden naar de AppleStore in Haarlem geweest met mijn 5s wegens batterij problemen.
Mij werd verteld na 45 minuten terug te komen om hem op te halen. (Dat mijn telefoon compleet werd vervangen was een leuke bijkomstigheid maar voegt verder niet veel toe aan dit draadje).
Reageren

Labels
batterij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Binnenkort nieuwe Iphone, wat te doen met batterij? Ayesta iPhone algemeen 2 14-08-15 10:11
Iphone 4 Activeren met SIMLOCK in installatie procedure Iphone076 iPhone algemeen 2 09-01-12 20:05
Probleem met batterij Solid_Snake iPhone algemeen 1 24-02-10 21:25
Raar batterij probleem met 2G iPhone rtenkroode iPhone algemeen 10 24-11-08 15:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.