Foto's iPhone 7 nog steeds 4:3? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zojuist mijn iPhone 7 uitgepakt en geïnstalleerd etc. Afkomstig van een 5s hoopte ik eigenlijk dat de foto's eindelijk standaard het formaat 16:9 zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's iPhone 7 nog steeds 4:3?
Hoi,
Zojuist mijn iPhone 7 uitgepakt en geïnstalleerd etc. Afkomstig van een 5s hoopte ik eigenlijk dat de foto's eindelijk standaard het formaat 16:9 zouden krijgen, maar ook met een groter scherm blijken de foto's nog steeds 4:3? Waarom is dat en is dit ergens in te stellen? Groet Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok. Dat zal. Maar waarom zijn de fotocamera's van tegenwoordig en andere smartphones dan wel 16:9 ?
Maar goed, het is zoals het is. Het zal dan wel beter zijn?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een Sony camera die zo'n functie heeft. De resolutie is dan wel een stuk lager in 16:9. Maar dat is niet erg omdat die plaatjes in een 16:9 HD film ingevoegd worden. Inderdaad het is wat het is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nog steeds tevreden met iPhone 4? | RudydG | iPhone algemeen | 35 | 03-10-12 12:18 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iPhone nog steeds kopen? | bas2k | Koopinformatie Nederland | 16 | 14-03-08 16:12 |
iPhone nog steeds simlockvrij na restore | bluevoice | Archief | 6 | 26-09-07 00:30 |
|
|