//

Gezinsfunctie icloud

Gezinsfunctie icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben een beginner en ben bezig de familie-functie te ontdekken via icloud. is er iemand die hier veel verstand van heeft? wat ik me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-16, 17:11
karinnas karinnas is offline
• iOS 1.1.4
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard Gezinsfunctie icloud

ik ben een beginner en ben bezig de familie-functie te ontdekken via icloud.
is er iemand die hier veel verstand van heeft? wat ik me afvraag is wat ik kan controleren bij mijn kinderen. ik wil graag zien op welke sites zij zitten en ik wil ook zien welke mail zij ontvangen. is dit mogelijk? ik kom er namelijk zelf niet uit....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-16, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinnas Bekijk bericht
ik wil graag zien op welke sites zij zitten en ik wil ook zien welke mail zij ontvangen. is dit mogelijk?
iCloud heeft geen ingebouwde functies voor dat soort van "controle". Apple is nogal strikt wat privacy betreft. En wat jij wil heeft ook allemaal niets met de iCloud gezinsfunctie te maken.
  #3  
Oud 01-10-16, 18:18
karinnas karinnas is offline
• iOS 1.1.4
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard

maar ik begreep als je met z'n allen onder 1 icloud account zat dat ik dan soort van kan zien wat mijn kinderen doen (pagina's bezoeken e.d.) heb ik het verkeerd?
  #4  
Oud 01-10-16, 18:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinnas Bekijk bericht
...heb ik het verkeerd?