//

Gezinsfunctie icloud

Gezinsfunctie icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben een beginner en ben bezig de familie-functie te ontdekken via icloud. is er iemand die hier veel verstand van heeft? wat ik me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-16, 17:11
karinnas karinnas is offline
• iOS 1.1.4
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard Gezinsfunctie icloud

ik ben een beginner en ben bezig de familie-functie te ontdekken via icloud.
is er iemand die hier veel verstand van heeft? wat ik me afvraag is wat ik kan controleren bij mijn kinderen. ik wil graag zien op welke sites zij zitten en ik wil ook zien welke mail zij ontvangen. is dit mogelijk? ik kom er namelijk zelf niet uit....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-16, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinnas Bekijk bericht
ik wil graag zien op welke sites zij zitten en ik wil ook zien welke mail zij ontvangen. is dit mogelijk?
iCloud heeft geen ingebouwde functies voor dat soort van "controle". Apple is nogal strikt wat privacy betreft. En wat jij wil heeft ook allemaal niets met de iCloud gezinsfunctie te maken.
  #3  
Oud 01-10-16, 18:18
karinnas karinnas is offline
• iOS 1.1.4
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard

maar ik begreep als je met z'n allen onder 1 icloud account zat dat ik dan soort van kan zien wat mijn kinderen doen (pagina's bezoeken e.d.) heb ik het verkeerd?
  #4  
Oud 01-10-16, 18:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinnas Bekijk bericht
...heb ik het verkeerd?
Je hebt het inderdaad verkeerd begrepen.
  #5  
Oud 01-10-16, 19:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Family sharing is inderdaad bedoeld voor het delen van items binnen jefamilie. Een gezamelijke agenda, to-do lijst bijvoorbeeld,
maar ook het delen van aangekochte apps kan binnen een family account.
Daarnaast kan je als ouder je kinderen voorzien van tegoed.
Ook kan je sinds de invoering hiervan een kinder account aanmaken voor een kind jonger dan 13 (voorheen kon je geen account aanmaken voor onder de 13).

Het is echter niet mogelijk een spionage uit te voeren op een ander account. dus geen monitoring van de bezochte websites en zeker geen mail inhoud.
Je kan wel dingen gaan instellen qua beperkingen op een toestel. Beter is het goede afspraken te maken er er heel erg open in te zijn met je kinderen. Open staan voor alle (ja echt alle) vragen mbt internet veiligheid.
  #6  
Oud 01-10-16, 19:58
karinnas karinnas is offline
• iOS 1.1.4
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 6
Standaard

Bedankt !
dan heb ik het inderdaad niet helemaal begrepen . ik dacht dat de family sharing mij ook wat "macht" gaf... maar helaas. goede afspraken die zijn er maar ja...kinderen van 12 beginnen dingen uit te spoken en te onderzoeken..... worden soms ook benaderd...ach je kent het wel. ik wil gewoon ergens een vinger aan de pols houden, maar ik weet helaas niet hoe. ik dacht dat dit een oplossing was, maar helaas.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. Petruss iCloud 7 04-10-15 00:00
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) Patje97 iCloud 11 05-12-14 15:05
iCloud op mijn Apple TV blijft hangen bij iCloud-voorwaarden sabine121180 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 26-11-14 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.