//

iPhone 4 hersteld niet via iTunes (geen foutcode)

iPhone 4 hersteld niet via iTunes (geen foutcode) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Omdat mijn iPhone 6 opgestuurd is voor reparatie, wil ik mijn oude iPhone 4 tijdelijk gebruiken. Ik was mijn toegangscode vergeten, dus besloot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-16, 22:20
Ilseeee Ilseeee is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 11
Exclamation iPhone 4 hersteld niet via iTunes (geen foutcode)

Hi all,

Omdat mijn iPhone 6 opgestuurd is voor reparatie, wil ik mijn oude iPhone 4 tijdelijk gebruiken.

Ik was mijn toegangscode vergeten, dus besloot de iPhone te herstellen via iTunes. Helaas lukt dit niet. iTunes herkend de iPhone, geeft aan dat deze hersteld moet worden en start met herstellen. Wanneer het herstellen klaar is, verdwijnt de iPhone uit iTunes...

Ik ben inmiddels ook bezig met het installeren van macOS Sierra, omdat dit volgens Apple het probleem kan zijn. Dit duurt echter nog een uur, en ik vraag me af of het hieraan ligt...

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-16, 17:25
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik heb dat ooit eens gehad op mijn 4S , kwam door een defecte power of home button. Bij jou werken deze buttons?
Reageren

Labels
foutcode, herstellen, itunes, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s kan niet synchroniseren met iTunes foutcode (-54) sofiekusters iPhone algemeen 1 14-10-15 15:47
Iphone 4S herstelt niet meer via iTunes Foutcode Basi iTunes 5 16-04-14 14:03
Windows: iTunes: iPhone kan niet worden hersteld (1600) MichaelJ iTunes 0 02-04-12 12:35
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) iphonedennis iPhone algemeen 82 17-11-11 21:47
De iPhone kan niet worden Hersteld. foutcode 1011 Keff Unlock [archief] 4 06-11-07 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.