//

Interne mic iPhone blijft aan

Interne mic iPhone blijft aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik wil graag de iPhone van mijn zoon (iphone 5) aansluiten aan zijn mixer om zodoende tijdens zijn internet radio uitzending ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-16, 08:15
bartus72 bartus72 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Interne mic iPhone blijft aan

Wie kan mij helpen? Ik wil graag de iPhone van mijn zoon (iphone 5) aansluiten aan zijn mixer om zodoende tijdens zijn internet radio uitzending live call uit te voeren. Hiervoor hebben we een splitter gekocht die in de 3,5 mm aansluiting gaat van de iphone. Deze split in een 3,5 mm stereo tbv audio out en een 3,5 mm aansluiting tbv mic in. Wanneer ik een eenvoudige microfoon aansluit, dan werkt het goed, maar ik wil niet de mic aansluiten maar een audio out van de mixer, zodat de beller ook mee kan luisteren met de uitzending. Echter zodra ik de mic-in aansluiting van de splitter op een audio-out van mijn mixer aansluit, ziet de iPhone dit niet als een mic en zet de 'headset' mic uit en de interne mic aan. Erg vervelend. Kan iemand mij helpen?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-16, 09:17
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Een 3,5mm jack splitter heeft normaal 3 contacten voor link/rechts/massa. Voor de microfoon is een vierde contact nodig zoals je ziet bij je Apple earphones.
Ik weet niet of je daar een splitter voor zal kunnen vinden.
  #3  
Oud 06-10-16, 19:31
bartus72 bartus72 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Beste iGadget,

Ik heb onderstaande spitter (zie weblink)

https://www.allekabels.nl/na/0/12898...er-stereo.html

Volgens mij zou deze goed genoeg moeten zijn. Zou het kunnen zijn dat de mic ingang geblokkeerd wordt doordat er te veel 'stroom' wordt aangeboden door de mixer?

Groet Bart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s scherm blijft aan tijdens het bellen Stephanovic iPhone algemeen 5 23-04-14 21:30
[Iphone 4] Led aan achterkant blijft branden marcjeno1 iPhone algemeen 19 13-03-14 20:10
iPhone 5 scherm blijft aan bij passering eu. Volumegrens tiesw iPhone algemeen 0 20-02-14 21:35
iPhone 4s blijft aan gaan LizaM iPhone algemeen 4 04-01-14 19:50
HELP!! iphone blijft aan/uitgaan na val mister@ iPhone algemeen 2 13-01-08 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.