Afspraken in iphone komen in gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn iphone heb ik afspraken staan in de standaard agenda. Sommige komen dan automatisch in mijn gmail terecht. Dat wil ik niet. Via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspraken in iphone komen in gmail
Hallo,
Op mijn iphone heb ik afspraken staan in de standaard agenda. Sommige komen dan automatisch in mijn gmail terecht. Dat wil ik niet. Via calender.google.com kan je het v 'tje weghalen en instellingen opslaan. Maar bij dat "instellingen opslaan" krijg ik steeds een foutmelding, zodat het v ' tje blijft staan. Ik kan de veranderde opstelling niet opslaan. Dus blijven de aktiviteiten uit de agenda binnenkomen. Wie weet raad? Wilfrida |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je gebruikt de standaard agenda app, maar je synchroniseert die met Google agenda.
Begrijp ik dat goed? |
|
|||
|
|||
Dank je wel, dat begrijp je heel goed.
Ik heb een normale ios agenda die ik gebruik. Voor mail gebruik ik gmail. Dat synchroniseren van agenda en email weet ik eigenlijk niet. |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je in de instellingen van de google account aanzetten dat de calender gessynchroniseerd moet worden. Als die aanstaat,worden de items van je google calendar ook zichtbaar in de agenda op de ipad/iphone. Misschien heb je die aan staan?
|
|
|||
|
|||
Denk dat Techfreak op het goede spoor zit.
Het gaat nl om reminders in de agenda die in de gmail komen. Ik zet die reminders in de ios agenda. Maar blijkbaar is die gesynchroniseerd met de gmail agenda. Maar hoe dat zit, weet ik niet. De gmail agenda gebruik ik nl zelf niet, maar wel de gmail. Dank voor het meedenken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je zelf niet hoe je het hebt ingesteld op je iPhone of heeft iemand anders dat allemaal geregeld? Want als je geen mails meer wil hebben moet je gewoon op je toestel uitloggen bij Google agenda en enkel de standaard agenda van iOS gebruiken. (Op het toestel zelf) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook | stijnec | iTunes | 0 | 02-07-10 23:57 |
Alle afspraken verwijderen op iPhone | srf0611 | iTunes | 3 | 05-10-09 21:58 |
Prive afspraken op iPhone | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 4 | 18-02-09 13:59 |
|
|