//

Iphone 5c klok blijft niet gelijk lopen!!

Iphone 5c klok blijft niet gelijk lopen!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn iphone 5c is ongelukkiger wijs op de grond terecht gekomen en er was gelukkig geen zichtbare schade. Na een tweetal weken is mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-16, 18:10
RudiCrijnen RudiCrijnen is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 10
Standaard Iphone 5c klok blijft niet gelijk lopen!!

Hoi,
Mijn iphone 5c is ongelukkiger wijs op de grond terecht gekomen en er was gelukkig geen zichtbare schade.
Na een tweetal weken is mijn tijdaanduiding plots beginnen voor en of achteruit lopen.
Handmatig kan ik hem juist zetten en zo lang het toestel aan blijft loopt hij goed, gaat mijn iphone in standby
dan verspringt de klok steeds terug op 10:05 !!!
Als ik hem automatisch probeer te corrigeren dan blijft hij zoeken maar vind geen tijd.
Toestel herstellen , resetten , terug naar fabrieksinstellingen, herstellen met itunes, alles heb ik geprobeerd doch
de fout blijft zich voordoen .
Verder werkt alles, zoals Wi-Fi , cameras , geluid , gps verbinding en data verbinding perfect.
Zou het kunnen dat het moederbord door de val beschadigt of is dit toch een softwarefout.
Is dit een gekende fout , en kan iemand mij helpen om dit op te lossen.
Dank bij voorbaat .
Groeten Rudi Crijnen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-16, 18:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudiCrijnen Bekijk bericht
Zou het kunnen dat het moederbord door de val beschadigt of is dit toch een softwarefout.
Softwarefouten worden niet door een val veroorzaakt. Hier is er nog eentje waar de RTC na een val kaduuk is:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...repareren.html
  #3  
Oud 09-10-16, 21:04
RudiCrijnen RudiCrijnen is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 10
Standaard

Hoi timosha,
Ik ben niet echt een expert , kunt u even uitleggen wat RTC is of betekent?
Een DFU herstel heb ik trouwens nog niet geprobeerd , ik ga dit zo snel mogelijk doen en hou u op de hoogte
Rudi.
  #4  
Oud 09-10-16, 21:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

RTC = Real Time Clock
  #5  
Oud 09-10-16, 23:00
RudiCrijnen RudiCrijnen is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 10
Standaard

Ik kom gewoon niet in de DFU mode met iTunes . als ik de procedure volg om in DFU mode te komen dan verteld iTunes dat ik in de herstel modus zit .
grts
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 zijn klok loopt achteruit/blijft staan raverke95 iPhone algemeen 7 29-09-14 20:09
klok en datum scherm passen zich niet aan naar klok statusbalk anneke220185 Jailbreak apps en thema's 0 09-10-12 20:44
Klok blijft 1uur verkeerd staan.. PearLRoX iPhone algemeen 0 27-02-11 21:57
iPhone 4 mail en hotmail lopen niet synchroon. lootje99 iPhone algemeen 1 04-10-10 19:06
Blijft lopen in (dos schem) DGCAR Unlock [archief] 2 04-03-08 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.