(Hoe) Kan ik het Woning bedieningspaneel gebruiken op een vergrendelde iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hue lampen bedienen vanuit het Woning bedieningspaneel is super handig. Bij mij werkt dat echter alleen als ik de iPhone heb ontgrendeld. Dit paneel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
(Hoe) Kan ik het Woning bedieningspaneel gebruiken op een vergrendelde iPhone?
Hue lampen bedienen vanuit het Woning bedieningspaneel is super handig. Bij mij werkt dat echter alleen als ik de iPhone heb ontgrendeld. Dit paneel is er (bij mij) namelijk niet als de iPhone is vergrendeld (dan heb ik 2 i.p.v. 3 panelen).
Welke instelling moet ik aanpassen om ook op mijn vergrendelde iPhone het Woning bedieningspaneel te kunnen gebruiken? (Of kan dat niet?)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt ZONDER ontgrendelen, mits in eigen Wi-Fi netwerk.
Is dat niet een instelling in de HUE 2 app, de nieuwe dus? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Toch even gecontroleerd; ik kan in de Hue 2 App (inderdaad) geen instelling hiervoor vinden. Ik vermoed eerder een instelling in iOS of de Woning App, maar ik zie die niet. |
|
||||
|
||||
Ben je wel ingelogd in de Hue 2 app?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@XIII
heb je bij settings-->touch ID & Passcode-->(enter passcode)->(scroll down) bij "allow access when locked" Home Control aan staan? (sorry, de nederlandse uitdrukkingen weet ik zo snel niet, mijn iPhone taal is Engels) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ha, ik vond net de oplossing in mijn Instapaper leeslijst: https://www.macobserver.com/tips/how...e-lock-screen/
Precies wat Tratra schrijft. Allebei bedankt voor het meedenken! |
|
||||
|
||||
Wat fijn dat je het opgelost hebt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe een verizon iphone te gebruiken | lxx_33 | iPhone algemeen | 1 | 30-04-13 05:44 |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
Kan je in een gelockte T-mobile iphone een Orange simkaartje gebruiken. | henrie69 | Odido (T-Mobile) | 2 | 28-03-09 21:52 |
|
|