Problemen met outlook account
Sinds IOS10 krijg ik steeds volgende boodschap:
"Er heeft zich een probleem voorgedaan met de toegang tot je account. Voer het wachtwoord voor e...@hotmail.com opnieuw in." Na invoeren van het wachtwoord gaat het een tijdje goed, maar nadien geeft hij opnieuw dezelfde boodschap. Ik heb reeds het account verwijderd en opnieuw ingesteld, Maar het probleem blijft. Iemand een oplossing? |
Heb je al eens geprobeerd het wachtwoord van je Hotmail account te resetten?
|
Doe ik niet zo graag omdat dit tevens mijn windows ID is. Heeft dus nogal een grote impact. Na invoeren van het huidig wachtwoord werkt het echter een tijdje. En op mijn ipad (welliswaar ios 9) heb ik helemaal geen problemen.
|
Als ge een POP3 server gebruikt dan kan dat de reden van het probleem zijn. Het antieke POP3 protocol is niet erg snugger. Als er (tijdelijk) geen verbinding kan gemaakt worden met de POP3 server "denkt" de POP3 client dat het paswoord verkeerd is.
Met IMAP servers heeft men dit probleem niet. |
Heb hier hetzelfde met een @outlook.com account.
Gaat zo een week goed en dan weer om de dag wachtwoord invullen. Erg irritant, ook sinds de update naar iOS 10 |
Sinds ik het account opnieuw ingevoerd heb als IMAP heb ik dat probleem niet meer.
Bassmanjunior |
Citaat:
|
Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intern...ccess_Protocol |
idd. Maar als ik het outlook account wil blijven gebruiken voor mijn kalender en contacten, zal het probleem dus waarschijnlijk niet opgelost zijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39. |