//

iphone 6+ Safari onthoudt geen inloggegevens

iphone 6+ Safari onthoudt geen inloggegevens discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaal als ik naar bijvoorbeeld het Kassa- of Radarforum ga, dan wordt ik automatisch ingelogd en kan ik meteen verder gaan. Nu moet ik iedere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-16, 09:27
taxikemperman's schermafbeelding
taxikemperman taxikemperman is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Almere
Berichten: 6
Standaard iphone 6+ Safari onthoudt geen inloggegevens

Normaal als ik naar bijvoorbeeld het Kassa- of Radarforum ga, dan wordt ik automatisch ingelogd en kan ik meteen verder gaan.
Nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen. Ook als ik onthouden heb aangevinkt. Dit geldt niet alleen voor deze pagina's, maar voor allemaal.
Lijkt wel alsof hij de cookies niet meer onthoudt
Instellingen > Safari: alles groen. cookies sta toe

Als ik op de inlogbalk klik, dan krijg ik wel netjes het aanbod om automatisch de gegevens in te vullen en dat gebeurt ook.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cookies, iphone6+, safari



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Menubalk safari is grijs en onthoudt nu mijn inloggegevens ook niet meer Nikiet iPad algemeen 5 23-12-13 21:21
iphone 4 onthoudt geen Wi-Fi wachtwoord Glenn-DUB iPhone algemeen 18 15-06-13 23:41
Muziek: Afspeelstand onthoudt de Iphone... kaaall Muziek, foto & video 0 12-07-11 22:39
Safari onthoudt inloggegevens voor site, kan ik deze inzien? RVENL iPhone algemeen 1 11-01-10 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.