//

Geluid inkomend gesprek iPhone 6+ erg zacht

Geluid inkomend gesprek iPhone 6+ erg zacht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem met geluid oorspeaker tijdens bellen. Ik ben in bezit van een iPhone 6 plus - 64GB, iOS 10.0.2. Tijdens een telefoontje hoor ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-16, 17:03
hdpaul hdpaul is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard Geluid inkomend gesprek iPhone 6+ erg zacht

Probleem met geluid oorspeaker tijdens bellen.

Ik ben in bezit van een iPhone 6 plus - 64GB, iOS 10.0.2.
Tijdens een telefoontje hoor ik de beller zeer zacht, met de luidspreker aan is het geluid normaal.

Er bevindt zich geen folie op de telefoon, de volumeregelaar staat maximaal, telefoon gereset, speaker m.b.v. stofzuiger mogelijk schoon gezogen, sim kaart uitgewisseld met ander toestel, toestel uit hoes gehaald.
Al deze handelingen hebben niet tot de oplossing geleidt, wie heeft nog een mogelijkheid?

Alvast bedankt, Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-16, 18:56
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Kan zomaar een hardwareprobleem zijn. Ik had het 'omgekeerde', ik was onverstaanbaar voor anderen. Apple-incident geopend, inmiddels een nieuw toestel ontvangen.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #3  
Oud 19-12-16, 15:38
locuta locuta is offline
• iOS 10.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem sinds een tijdje: bij telefoongesprekken hoor ik de ander extreem zacht, maar bijvoorbeeld met een whatsapp call is het volume wel normaal. Ook bij andere dingen is het volume normaal. Als ik tijdens een telefoon het volume harder zet heeft dat geen effect: maximaal geluid levert nog steeds een nauwelijks verstaanbare andere kant op. Iemand een oplossing??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oorspeaker iPhone 5s heel erg zacht digar iPhone accessoires en onderdelen 3 11-05-16 15:42
Geen geluid bij inkomend Skype gesprek op Ipad kix82 iPad Apps 12 28-10-13 21:52
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek bjornpieneman iPhone algemeen 3 26-02-12 15:15
geluid inkomend gesprek regelen lieflotje iPhone algemeen 3 28-08-10 10:08
Geen geluid (ontvangen sms / inkomend gesprek) nvanberkel iPhone algemeen 1 10-07-10 17:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.