//

Computer herkent iPhone 5c niet meer

Computer herkent iPhone 5c niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone aansluit op mijn computer, wordt hij ineens niet meer getoond in de Windows Verkenner, zodat ik geen foto's en filmpjes meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-16, 12:30
LAD LAD is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard Computer herkent iPhone 5c niet meer

Als ik mijn iPhone aansluit op mijn computer, wordt hij ineens niet meer getoond in de Windows Verkenner, zodat ik geen foto's en filmpjes meer naar de computer kan kopiëren.

Zou het aan iTunes kunnen liggen? Ik heb namelijk een verouderde versie van iTunes op mijn computer (updaten was niet gelukt), maar iTunes is toch niet nodig voor het overzetten van foto's? (ik gebruik iTunes verder nooit)

Waar zou het anders aan kunnen liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes (Computer) Herkent men Iphone niet, Help me ff denken! meer! P1nk iTunes 3 24-11-11 19:53
Computer herkent iphone niet meer charlotteh iPhone algemeen 2 10-06-10 22:14
computer herkent de iphone niet meer tatoe iPhone algemeen 3 15-05-10 08:00
computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel sylviavdo iPhone algemeen 16 09-11-08 01:05
Iphone niet meer herkent door computer Frank88 Unlock [archief] 1 29-01-08 14:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.