//

iPhone stopt met laden

iPhone stopt met laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb een vraagje over mijn iphone gezien deze dus raar doet. Ik heb pas een maandje deze iphone 6S 16GB. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-16, 20:50
Abighael Abighael is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard iPhone stopt met laden

Hoi hoi,

Ik heb een vraagje over mijn iphone gezien deze dus raar doet.
Ik heb pas een maandje deze iphone 6S 16GB.

Nu heb ik nooit problemen gehad met de telefoon alleen vandaag stopte hij opeens met opladen. Ik heb meerdere laders geprobeerd maar het werkt niet meer. Ik dacht dat die het helemaal niet meer deed.

Wat nu dus het vreemde is aan het verhaal: zodra hij uitvalt en ik leg hem aan de lader geeft die aan dat die word opgeladen, zodra die op 3 procent is gaat mijn telefoon weer aan maar dan stopt die ook weer met opladen. Hij gaat dus tot 3 procent maar.. Elke keer als die dus weer uitvalt moet ik hem weer opnieuw aan de lader doen tot die aan gaat en dan heb ik elke keer weer 3 procent tot het opnieuw moet.

Hoe kan dit en heeft iemand misschien een oplossing of is die echt gewoon kapot?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-16, 23:07
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

En als je hem aan de lader hangt, tot 3% laat opladen en terwijl hij aan de lader hangt een reset doet?
  #3  
Oud 24-10-16, 08:59
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

harde reset geven dus home knop en aan/uit knop 10 sec in blijven houden daarna proberen helemaal op te laden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 7 stopt met opladen zwamie iPhone algemeen 6 03-01-17 07:42
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. Sereentj iPhone algemeen 2 16-04-12 13:28
Iphone stopt met opladen bij 70 % stijnw iPhone algemeen 2 24-11-11 18:39
Muziek op iPhone 3 stopt met afspelen Asanti Muziek, foto & video 2 08-07-11 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.