iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe is het gesteld met de batterij van de iPhone 7? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174799-gesteld-de-batterij-de-iphone-7-a.html)

TheHouseOfHouse 25-10-16 19:11

Hoe is het gesteld met de batterij van de iPhone 7?
 
Ik gebruik al 4 jaar Android en heb het wel zo'n beetje gehad ermee. Soms 1 jaar wachten tot je de laatste nieuwe versie krijgt (bijvoorbeeld ik zit op 5.0, Android 6.0 komt uit, ik krijg 6.0 pas als 7.0 inmiddels alweer uit is), vingerafdrukscanners waar je tig keer moet over swipen voor ze werken, 97% van de malware zit op Android, Google staat niet echt bekend om zijn goeie privacy, ik ben het zat dat Google altijd met alles begint en alles na een paar maand of jaren weer zonder verwittiging stopzet, geen fysieke winkels waar je in het echt terecht kan, toestellen van €800 die na 2 jaar maar €100 meer waard zijn... Ik ben het zat.

Windows Phone heeft bijna geen apps, dus dat is ook al geen optie. Dus zit ik te denken om een iPhone 7 te kopen.

Maar dit artikel schrikt me wel een beetje af; de iPhone lijkt een zeer zwakke batterij te hebben.

Mijn huidige Android telefoon heeft een Screen On Time tussen 2 en 4 uur, en ik erger me daar al blauw aan (ik kom nooit de dag door zonder op te laden zo rond 17u00), dus als de iPhone 7 echt zo'n zwakke batterij heeft, dan zal ook dat toestel niet echt interessant zijn vrees ik. :(

Dus daarom stel ik deze vraag, zodat ik van gebruikers zelf eens kan horen of ze tevreden zijn over de batterij in hun iPhone 7.

Alvast bedankt!

P.S. Graag alleen gebruikers van iPhone 7 alleen, en niet de Plus versie want die vind ik te groot. Ik heb nu een toestel met een 5,7 inch scherm en ook dat ben ik nu zat geworden. Ik mis het om het scherm met 1 hand te kunnen bedienen en wil dus in de toekomst geen gigantische telefoon meer kopen.

iPhoneAlot 25-10-16 20:04

Mijn vrouw heeft een 7 en die wordt intensief gebruikt. Ze haalt gemakkelijk een dag. 's Nachts opladen, geen enkel probleem.

Pleur 26-10-16 13:29

Redelijk intensief gebruiker van de iPhone 7. Ik stream elke ochtend minstens een uur video en daarna nog een uur gebufferde video. Overdag Smoelboek ik regelmatig, luister muziek, kijk nog meer video etc.

Meestal als ik 's avonds thuiskom, heb ik tegen de 40% over.

tratra 30-10-16 10:41

Ik ben heel blij met m'n iPhone7, 'snachts gaat'ie aan de lader en overdag doe ik er vanalles mee zonder verder op de batterij te letten.
Dit is mijn zesde iPhone in bijna tien jaar, en behalve wat gedoe/pech met m'n oude 5c, nooit klachten gehad over de batterij.
Toen ik nog veel met de auto onderweg was had ik een active hands-free setje, dat vond ik erg handig.
Tegenwoordig heb je allerlei hoesjes met ingebouwde accu, of van die powerbanks, ik heb het niet nodig, maar zoiets zou je kunnen overwegen.
Ik vind trouwens niet dat je je door één negatief artikeltje moet laten afschrikken, ik las in jou post voldoende redenen om juist wel een iPhone te proberen.
En bevalt het toch niet, maar dat kan ik mij niet voorstellen, dan kan je hem toch weer verkopen

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone!

RickPSV27 01-11-16 07:03

Ik laad mijn iPhone 7 altijd in de nacht op als ik ga slapen en dan kan ik er altijd tot in de avond als ik weer ga slapen op.

Ik raad de iPhone 7 trouwens écht aan! Ik heb ook een tijd Samsung gehad, maar ik kreeg ook gigantisch veel malware en virussen op mijn telefoons. Toen ben ik overgestapt naar de iPhone 5s, wat wel een kleinere telefoon was maar stukken beter. Daarna de iPhone 6, en nu dus de iPhone 7. En wat ben ik blij dat ik van de 6 naar de 7 ben gegaan! Er is gigantisch veel verbeterd.

De iPhone 7 maakt ook een einde aan de gezegden van dat de iPhone altijd snel leeg gaat. Sterker nog: De iPhone 7 gaat (bij ons) langer mee dan de Samsung s7!

Ik raad de iPhone 7 echt aan!

mucki 01-11-16 15:38

Dan heb ik toch altijd wel pech want mijn iphone6s hangt na 2 uur gebruik al aan de powerbank het is en blijft een zwak punt

Otje82 01-11-16 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mucki (Bericht 1027399)
Dan heb ik toch altijd wel pech want mijn iphone6s hangt na 2 uur gebruik al aan de powerbank het is en blijft een zwak punt

Dan vraag ik me toch af wat je allemaal met je telefoon doet. Ik gebruik mijn SE behoorlijk veel op een dag maar heb zeker aan het eind van mn werkdag nog 50% batterij over.

iPhoneAlot 01-11-16 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mucki (Bericht 1027399)
Dan heb ik toch altijd wel pech want mijn iphone6s hangt na 2 uur gebruik al aan de powerbank het is en blijft een zwak punt

Sorry kerel, maar dat is óf onzin, of een defect! :rolleyes:

Scooter 01-11-16 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mucki (Bericht 1027399)
Dan heb ik toch altijd wel pech want mijn iphone6s hangt na 2 uur gebruik al aan de powerbank het is en blijft een zwak punt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1027416)
Sorry kerel, maar dat is óf onzin, of een defect! :rolleyes:

Achter twee uur is inderdaad heel kort dan zou ik mijn batterij toch eens laten testen

huisvrouwtje 06-11-16 18:41

Ik merk een duidelijk verschil in batterij gebruik. Nu 18.40 nog 78% dat was met mijn zes allang op 38 %. Ik ben hier blij mee.

Liliane1967 20-11-16 09:27

Ik doe er soms 3 dagen mee....maar dan zit ik niet veel op zijn telefoon...alleen whatsapp. Dat zijn dan de dagen dat ik werk.
Ik heb wel de locatievoorziening en alle meldingen en notificaties uitstaan, behalve van whatsapp. Want die dingen vreten energie!

Guest-20180925190238 20-11-16 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liliane1967 (Bericht 1027968)
....maar dan zit ik niet veel op zijn telefoon...

Doe dat nu niet. :eek: Dadelijk moet hij gaan aanschuiven in dat topic over een verbogen/kromme iPhone 7. :rolleyes:

mucki 20-11-16 10:01

Ja wat een nut heeft dan een smartfoon als je alles moet uitschakelen?Dan koop ik toch een mobieltje van den Aldi


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.