//

Wel bluetooth bellen, niet gebeld worden

Wel bluetooth bellen, niet gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOs 10 heb ik een merkwaardig probleem: Ik rijd in een Toyota Auris met bluetooth handsfree verbinding en stuurbediening, Alles werkte als een klokje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-16, 15:01
Jiskefet Jiskefet is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard Wel bluetooth bellen, niet gebeld worden

Sinds iOs 10 heb ik een merkwaardig probleem:
Ik rijd in een Toyota Auris met bluetooth handsfree verbinding en stuurbediening, Alles werkte als een klokje maar sinds ik iOS 10 op mijn iPhone 6 heb geinstalleerd, heb ik een probleem: Als ik gebeld wordt, hoor ik via mijn radio de telefoon overgaan, ik hoor SIRI zeggen wie er belt maar als ik vervolgens de telefoon "opneem" hoor ik niets. De beller hoort hoort ook niets, dat wil zeggen: hij hoort de telefoon niet meer overgaan en verder alleen maar stilte.
Andersom: als ik vanuit mijn auto via bluetooth naar de klant of naar huis bel, heb ik een perfecte verbinding.
Zoals gezegd: het probleem is ontstaan na de update naar iOs 10
Zijn er meer mensen met deze ervaring? En wat kan er aan gedaan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-16, 16:35
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Heb je je telefoon al eens uit de instellingen van je carkit verwijderd en opnieuw toegevoegd en vice versa?
  #3  
Oud 27-10-16, 17:32
Jiskefet Jiskefet is offline
• iOS 10.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Ja, heb ik gedaan. Heb ook "alle verbindingen opnieuw instellen" uitgevoerd en ook dan helaas geen resultaat. ik kan op het stuur de telefoon opnemen. De oproep (de bel, zeg maar) houdt dan op, maar ik hoor vervolgens niets (en de beller ook niet) De teller (seconden dat je verbonden bent) loopt wel op, er is verbinding dus, maar van beide kanten horen we niets.
  #4  
Oud 28-10-16, 10:03
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Als alles op zowel de telefoon als de autoradio/carkit gereset is, klinkt het mij als een probleem met compatibility.
Heb je een mogelijkheid om het te proberen met een iPhone 6 die nog op iOS 9 zit?
  #5  
Oud 23-09-17, 16:28
Trumpetter Trumpetter is offline
• iOS 11.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Heb je dit probleem op kunnen lossen? Ik loop nl. Tegen hetzelfde probleem aan. Had de hoop dat iOS 11 e.e.a. op zou lossen. Is ook niet het geval.
Reageren

Labels
bluetooth, gebeld worden, handsfree, iphone-6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden Martijnzzz iPhone algemeen 10 08-02-11 20:18
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Vodafone: wel bellen, niet gebeld worden ssteve Vodafone 26 28-12-09 19:26
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... koot0220 Archief 7 20-11-08 11:04
kan niet gebeld worden, wel bellen superzemie Unlock [archief] 1 08-03-08 08:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.