//

Geen iCloud , iPhone kan niet geactiveerd worden.

Geen iCloud , iPhone kan niet geactiveerd worden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand dat wel eens meegemaakt, iPhone heeft geen iCloud lock ( gecontroleerd voor aankoop) maar na herstel via iTunes komt het bericht dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-16, 16:56
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard Geen iCloud , iPhone kan niet geactiveerd worden.

Heeft iemand dat wel eens meegemaakt, iPhone heeft geen iCloud lock ( gecontroleerd voor aankoop) maar na herstel via iTunes komt het bericht dat de iPhone alleen kan worden geactiveerd door de ministerie van financiën?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-16, 18:14
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Contact opnemen met de verkoper blijkbaar staat de telefoon nog bij zijn werkgever geregistreerd.
  #3  
Oud 02-11-16, 16:11
youriceline youriceline is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 2
Question sim niet geldig

ik heb via marktplaats een iphone 5s gekocht maar als ik die wil opstarten zegt die sim niet geldig ik heb alles al geprobeert jailbreak kan ik het goeie programma niet vinden ik heb itunes al geprobeert en er zit geen simlock op dus wat moet ik doen
  #4  
Oud 02-11-16, 16:20
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youriceline Bekijk bericht
ik heb via marktplaats een iphone 5s gekocht maar als ik die wil opstarten zegt die sim niet geldig ik heb alles al geprobeert jailbreak kan ik het goeie programma niet vinden ik heb itunes al geprobeert en er zit geen simlock op dus wat moet ik doen
Andere simkaart al eens geprobeerd?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #5  
Oud 02-11-16, 16:39
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youriceline Bekijk bericht
ik heb via marktplaats een iphone 5s gekocht maar als ik die wil opstarten zegt die sim niet geldig ik heb alles al geprobeert jailbreak kan ik het goeie programma niet vinden ik heb itunes al geprobeert en er zit geen simlock op dus wat moet ik doen
Wat wil je dan precies bereiken met een jailbreak?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone sim kan niet geactiveerd worden iJohnnyboy iPhone algemeen 5 03-11-16 14:20
Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden NielsVanDenBosch iPhone algemeen 4 12-03-15 22:21
iPhone 3GS kan niet worden geactiveerd 1sabelle iPhone algemeen 19 21-07-13 16:39
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden feifei iTunes 2 23-04-11 11:41
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd bananabom2 Jailbreak 4 20-12-09 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.