iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5s, blauw scherm tijdens soft reset (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/174817-iphone-5s-blauw-scherm-tijdens-soft-reset.html)

Techfreak 27-10-16 18:46

iPhone 5s, blauw scherm tijdens soft reset
 
Ik heb voor verschillende redenen al een soft reset moeten doen op de iPhone van mijn vrouw.

Door middel van de home en powerknop ingedrukt te houden.

Eerst krijg ik dan een volledig blauw scherm vooraleer ik het Apple logo te zien krijg. (Wat ook heel erg lang duurt)

Daarna duurt het ook heel lang tot het toestel weer opstart.

Enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn? Of hoef ik me geen zorgen te maken?

We gaan zondag toch naar de Apple Store vanwege een ander probleem met haar toestel.

peerenbooms 27-10-16 21:28

Dan is deze vraag beter op zijn plaats in de apple store..
Hier is het gissen

Techfreak 27-10-16 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1027288)
Dan is deze vraag beter op zijn plaats in de apple store..
Hier is het gissen

Gelukkig zijn er hier nog mensen op het forum die meer know how hebben.

Maar bedankt. Ik ga het daar sowieso aankaarten. Maar het andere probleem is prioritair.

Blazez 27-10-16 21:48

Een blauw scherm, dan denk ik aan een geheugenerror. Heb je in de diagnostics gekeken of daar iets van een crashlog staat?

Techfreak 27-10-16 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1027290)
Een blauw scherm, dan denk ik aan een geheugenerror. Heb je in de diagnostics gekeken of daar iets van een crashlog staat?

Ik heb eens gekeken.

Veel 'stacks', 'periodic-microstackshot report' en 'coretime'.

Techfreak 30-10-16 11:37

Gisteren dus bij de Apple Store geweest.

Helaas konden ze niets vinden. Het probleem waar we voor gingen deed zich ook niet meer voor.

En 200+ euro betalen voor een omruiling zagen we dan ook niet zitten.

Voorlopig 'case closed' dus.

peerenbooms 30-10-16 21:41

Gelukkig zijn er op dit forum nog specialisten, die veel support kunnen bieden mocht het euvel zich weer voor doen.
Bedankt voor de terug koppeling

Blazez 30-10-16 21:46

Lijkt me toch zo verschrikkelijk irritant als het probleem er dan niet meer is. lijkt wel een tandartsbezoek :-)
Ik kan me wel voorstellen dat je dan niet die 200 euro er zomaar tegenaan gaat gooien. Hopelijk is de telefoon er zo van geschrokken dat het echt niet meer terug komt.

Techfreak 31-10-16 23:10

Ja idd. Komt wel goed.

Ze heeft nog 7 maanden garantie indien nodig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.