//

Iphone vraagt andere Login bij de Appstore

Iphone vraagt andere Login bij de Appstore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten Ik heb het forum hier afgeschuimd voor een recent topic, maar heb enkel iets van jaren geleden teruggevonden. Situatie: Ex en ik zijn uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-16, 14:09
Tangheman Tangheman is offline
• iOS 10.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard Iphone vraagt andere Login bij de Appstore

Besten

Ik heb het forum hier afgeschuimd voor een recent topic, maar heb enkel iets van jaren geleden teruggevonden.

Situatie: Ex en ik zijn uit elkaar gegaan.
Mijn telefoon deed raar dus zet ik mijn dagelijkse back-up van de dag ervoor terug. Plots vraagt hij haar inloggegevens voor de appstore...
Nooit of te nimmer is die account op mijn telefoon ingegeven geweest, geen gezinsdeling.
Wel staan er back-ups van haar telefoon ook op mijn pc.

Ook als ik een héél oude back-up terugzet, van voor zij een Iphone had zelfs, dan krijg ik nog steeds die melding.
Enkel als ik volledig herbegin met de instellingen van "nieuwe Iphone" krijg ik die melding niet.

Eenvoudig zou zijn als ik haar wachtwoord heb, maarja, dat is niet bepaald aan de orde...

Iemand die mij kan helpen?
Thx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweedehands iPhone 4S vraagt om wachtwoord bij TomTom sabosman iPhone algemeen 2 02-05-13 13:40
Geen sms ontvangen bij login BNP Paribas Fortis-app jean01 Telenet 7 08-03-13 21:21
appstore account op andere iphone activeren TimMDAM iPhone algemeen 1 03-12-10 05:33
iPhone vraagt om Roaming bij Wi-Fi? vongole1 Wi-Fi 4 10-06-10 13:10
Wi-Fi login bij mobistar beavers Orange 4 12-02-09 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.